THE LEGACY

februára 08, 2023


 


Ahojte Glam rodinka. 


Ako môžete vidieť tak u nás opäť nasnežilo. V poslednom čase si myslím že si počasie robí z nás srandu. Človek sa teší že vytiahne sukne, okej hoc aj punčochy nechá ale konečne tie sukne, šaty a vysoké čižmy a ono sa zobudí perin baba a zase poskáče po tých perinách. Ale ako tak pozerám na radosť detí tak mi to nevadí. A keď som videla tento sneh tak som si hneď spomenula na kožuch, ktorý mi ležal v skrini, ktorý mám od babky. Je to nejaká forma dedičstva, pretože ho prve nosila babkina sestra, neskôr babka a nakoniec ja. A popravde dúfam že ho bude nosiť aj moja dcéra. 

Keď som si však spomenula na kožuch, tak som hneď pátrala po nejakej kombinácii aby som Vám zase neukázala outfit, ktorý som fotila pred niekoľkými rokmi. Chcela som aby ste videli že aj takýto kožuch sa dá skombinovať aj s inými kúskami. Preto som si vybrala kožušinkovú čiapku, ktorú som si opäť vybrala u Eriky. Od kedy mám tento kožuch tak som veľmi chcela takúto čiapku, nejaké kožené rukavice alebo potom kožušinový rukáv. Zatiaľ sa mi podarilo zohnať len čiapku. Keď som si ju nasadila tak som si myslela že mi uši zmrznú, pretože je kratšia ale naopak ma pekne zahriala. Takže aj takáto dvojitá kožušinová kombinácia je pekná a štýlová. Aj keď je outfit v čiernej kombinácii tak si dáte nejakú šatku na kabelku ako ja, tak to už trochu pozmení celý smutný outfit. 


MÁTE NEJAKÉ OBLEČENIE, KTORÉ NOSILI VAŠI STARÍ RODIČIA? ALEBO MÁTE NIEČO OD KAMARÁTKY? 

OOTD: HAT: ERIKA

OUTWEAR: DEDIČSTVO :)

JEANS: GATE

BAG: BONPRIX

BOOTS: LONDON










You Might Also Like

1 comments

  1. Na to, že už ho nosilo několik generací je parádní! Úplně nadčasový :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe