THRIFT STORE LUCK

marca 10, 2023




 Ahojte Glam rodinka.


Ak ste si všimli tak často nakupujem v sekáči a veľa žien a dievčat mi píše na instagram, ako je to možné že tam nájdem také kúsky. Neviem či je to o šťastí alebo je to skôr preto lebo idem kúsok po kúsku a občas si vezmem aj tie našialenejšie kúsky, ktoré by si oni sami nevšimli. Ako napr tento kabát. Tento kabát vysel v sekáči dva týždne a denno denne som okolo neho chodila, pozerala na neho až nakoniec keď bol po 0,50€ tak som ho vzala. Možno sa dievčatám alebo ženám nepáčil, pretože nie je tak tradičný. Ono to nevidno ale zo spodu je zošitý do obluka, takže vytvára ako keby balónovú sukňu. Začo som ja nesmierne rada, pretože je netradičný a veľmi krásny. Má žiarivé farby a je v krásnej zelenej farbe. Má ale aj kocky a to je presne to čo som chcela. Takže áno možno šťastie a možno som si vybrala len kúsok, ktorý by ste si vy nevybrali. 


ČO POVIETE NA TAKÝTO ÚLOVOK? NAKUPUJETE V SEKÁČOCH? 









You Might Also Like

2 comments

  1. Já miluju nakupování v sekáčích, dají se tam najít opravdu krásné kousky za pár korun :) Líbí se mi střih kabátu, ale barva by na mě byla příliš extravagantní :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je senzační, správně extravagantní outfit! Spolu s barvou vlasů je zelená na botech a kabátku úplně perfektní.

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe