UPDATE: SOM TEHOTNÁ?

mája 14, 2023

 




Ahojte Glam rodinka. 

Dlho som sa neozvala ale mala som nato svoje dôvody. Veľa z Vás sa ma pýtalo na jednu a tú istú otázku a keďže dlho nebolo klasické video tak mám pre Vás UPDATE. 

Nič menej pýtali ste sa ma na otázku či som tehotná, pretože ste ma videli, dostali sa ku Vám informácie a všimli ste si že som nebola aktívna. Preto odpovedám, že áno som. Čakáme šieste bábätko a musím sa priznať že keby som si už v januári v rámci spolupráce nevybrala tieto šaty, tak by som bola asi v háji. Do nohavíc sa nezapnem, väčšinu sukien mám na zips a pevný pás, takže som veľmi rada že pri tomto oznámení som mohla na seba hodiť tieto krásne šaty. Popravde som ich chcela nosiť s mikinou ale keďže už máme teplejšie tak ich nosím takto klasicky. Sú veľmi vzdušné, neškrtia ma, na bruchu sú voľné a majú presne prestrihy kde potrebujem.  No a ako to je s tehotenstvom, ako sme to oznámili, ako som to vôbec ja zistila sa dozviete vo videu nižšie. 


DRESS: BONPRIX














You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe