SPORTY PREGNANCY OUTFIT

októbra 03, 2023

 



Ahojte Glam rodinka.


Ako sa máte? Ja sa v poslednom čase len vlečiem a vlečiem alebo skôr gúľam a gúľam a už odratávam dni kedy sa ten malý prdola narodí. Lenže začína nám jeseň a viete že ja milujem šaty a teraz v tej zime ráno, by som asi ťažko dala šaty a preto som si našla tento parádny overál, pre tehotné a kojace matky. Je mega pohodlný, na bruchu netlačí a keby že mám o niečo širšie nohy tak aj na spodku pekne sadne. Ale nevadí. Preto teraz moje outfity a pohodlie tkvie v takýchto outfitoch, botaskách, nejakých rýchlych prehozoch, ako tuna v košeli. Je to športový outfit, ktorý momentálne je pre mňa číslo jedna. Tak snáď sa Vám páči aj takýto pohodlný outfitik. 

OOTD: SHIRT: SECOND HAND

OVERAL: BONPRIX

SHOES, SOCKS, HAT: DEICHMANN

BAG: CCC








You Might Also Like

4 comments

  1. Já nemám ráda overaly a obvykle se mi ani na druhých nelíbí, ale tento ti sedí a vypadá super :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stylový outfit i v těhotenství, sekne ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný outfit :)) Já jsem také těhotná a tak preferuji šaty, ale na nohy mi už bývá zima... pořídila jsem si těhotenské legíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný outfit a krásné těhotenské bříško, sluší ti to! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe