FIRST AUTUMN DAY

augusta 31, 2023

 



Ahojte Glam rodinka.

Už len pár dní a máme tu september a dnes to dokonca aj na ten september vyzeralo. Nie len že občas pršalo ale bola aj zima. Lenže dnes som pocítila že tehotenstvo nie je vôbec zlé, pretože zatiaľ čo ľudia chodili naobliekaní, tak ja som si vzala tieto krásne šaty z Bonprixu a bola som v teple. Vďaka dlhým rukávom a hrubej podšívke, ktorú vy nevidíte mi bolo akurát teplo. Vôbec som sa nezapotila a ani nezmrzla. Navyše šaty majú krásny kvetinový vzor, ktorý má veľa farieb a preto som mohla nakombinovať viacero farieb. Sprvu som rozmýšľala žeby som k topánkam doladila žltú kabelku ale potom som pozrela do zrkadla že je tam aj zelená, tak prečo nie zelená kabelka. Navyše majú šaty akurátnu dĺžku aj keď mám tehotenské bruško. Preto ak hľadáte šaty na jeseň a ste aj tehotná tak sa po nich pozrite. Navyše sú vážne skvelé aj pre milovníčky farieb. 

ČO HOVORÍTE NA TIETO ŠATY? NOSÍTE ŠATY AJ V JESENI?

OOTD: DRESS: BONPRIX
SHOES: CCC
BAG: SHEIN









You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe