TESTUJEME KAŠU OD SUNARU

júna 30, 2024




 Ahojte Glam rodinka. 


Náš Maťko má 7 mesiacov a to znamená čas prvých kašičiek. A keďže sme mali skúsenosti zo Sunarom tak aj pri Maťkovi som sa rozhodla že toto budú jeho prvé kašičky. Prešli sme si prvou ryžovou kašou bez príchute a kedže nám stránka TRND ponúkla tieto jahodkové, tak sme ani minútu neváhali a vziali sme to. Takže ako druhú kašičku sme teda oskúšali jahodovú kašu a musím povedať že Maťkovi chutí viac než obyčajná. 




Sunar ma podľa mňa extrémne dobré kaši. Navyše keďže ja kojím, tak mi vyhovovalo aj to že sa rozrába s vodou. Samozrejme že môžete nájsť aj takú, ktorá sa rozrába s mliečkom. Maťko teda každý večer pekne zjedol misku kaše a bol veľmi spokojný. 

Ak teda hľadáte kašičky pre detičky tak rozhodne odporúčam tieto od Sunaru. 






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe