ELIZE JONES LABORATORIES : RECENZIA

júna 21, 2024

 



Ahojte Glam rodinka. 


Mnohí to viete a mnohí zase nie ale môj muž momentálne pracuje v Nemecku a v rámci toho mi sem tam donesie nejakú kozmetiku. Preto Vám dnes prinášam malú recenziu na produkty značka Eliza Jones LABORATORIES. Mám celkom 3 prodkukty a to Glow Super Elixer, Gold & Collagen, Hyaluronic. 

Takže ideme na recenziu: 



HYALURONIC ACID 


Hyaluronic sa nachádza v modrej krabičke, s veľmi jednoduchým popisom. Krásny retro popis, k tomu ten retro vzhľad je naozaj krásny.  Samotný hyaluronic sa nachádza v krásnej sklenej fľaštičke s pumpičkou. Na jedno pumpnutie naberie primerané množstvo. Farbu má číru, čiže to naozaj pôsobí ako voda. Textúra je trochu zvláštna. Je jemne gelová ale po nanesení na pleť sa zmení na vodu. Veľmi rýchlo vsiakne, čo cenným. 





GLOW SUPER ELIXER 


Je elixir, ktorý sa nachádza zase v žltej krabičke, ktorá ma tak isto nádych retra. Fľaštička je rovnaká ako pri hyalurone. Sklenená, s pumpičkou. Konzistencia je zase olejová. Čiže ak nemáte radi mastné veci tak to vynechajte. Mne osobne to nevadí, pretože okolo nosa mám suché miesto a presne tento Elixir je v tomto perfektný že ho pekne premastí. Navyše mi pekne urobí glow na pleti a potom mi lepšie sadne makeup. 



GOLD COLLAGEN 


Krásna čierna krabička, ktorá má retro nádych. Fľaštička tak isto ako pri predchádzajúcich je sklenená s pumpičkou. Je priesvitná a veľmi ľahká. Farba je mliečná s trblietkami, čiže nádherne to vidno aj na pleti. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a tak isto je veľmi vodová, čo cenným. 


Ak teda hľadáte produkty cenovo dostupné a budete niekde v Action tak sa rozhodne pozrite po tejto značke. Ja osobne sa teším na nejaké nové produkty, ktoré mám v očku. 


MÁTE NEJAKÉ SKÚSENOSTI S TOUTO ZNAČKOU? BOLI STE NIEKEDY V ACTION? 






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe