HOME DECOR || MOJA PRACOVŇA SNOV

júna 21, 2019



Tí ktorí ma sledujete už dlhšie tak viete že túžim po dome. Veď uznajte že 4 deti v byte je čisto na psychiku. A taký môj vysnívaný domček by mal byť zariadený v minimalistickom no elegantnom štýle.
A dnes Vám chcem ukázať ako by mala vyzerať moja pracovňa, ktorá bude zároveň mojím youtube, bloger a instagram kútikom. Som veľká milovníčka domov ktoré majú aj podkrovné okná a izby, pretože milujem klepanie dažďa na okná, veľa svetla, slnka a pri takom domčeku si môžete samozrejme sledovať aj západ slniečka či jeho východ priamo z domu.

Preto moja pracovňa a spálňa bude rozhodne v podkroví. Steny budú biele ale jedna stena bude rozhodne biela na čierne pásiky,tam kde bude biely pásik bude čierna polička a tam kde čierny pásik tak tam zase biela, no a na tých poličkách budú obrázky znázorňujúce módu v čierno bielej podobe. Môj pracovný stôl bude biely zo šuflíkmi. Na ňom bude zlatá lampa, fotky mojich detí, notebook, myš, módne časopisy, stojan  na knihy. Pri stole bude jedna biela kožená stolička pre mňa a na druhej strane dve stoličky z mäkkým vankúšom pre hosti. Za stolíkom bude komoda a na nej budú tácky v zlatej farbe na ktorých budú zase sviečky, či nejaké dekorácie a na mramorovej budú zase parfémy. Nad komodov budú dve veľké obrazy na ktorých budú opäť módne fotky. Pri komode budem mať opäť veľký stojan na magazíny lebo verte či nie ale pod posteľov už mám 6 tašiek takýchto magazínov. Ďalej tam bude polička na všetky módne knihy ktoré si chcem čoskoro postupne kupovať, nejaké tie zlaté ale aj tropické dekorácie. 

Na stenách budú kvety, klobúky a poličky z topánkami. Samozrejme že tam nesmie chýbať aspoň jeden vešiačik z vecami ktoré budem natáčať či budú nachystané na fotenie. V rohu budem mať kreslo s taburetkou a pri nej stolík z nápojmi ( nie pre mňa, ja som abstinent a alkoholu som sa v živote nedotkla, ale pre návštevu, hostí či ľudí ktorý prídu na schôdzku). Pri tomto kútiku budem mať na stene mnou vyrobený obraz PRADA, aký bol v Gossip Girl. No a ako pravá youtuberka, blogerka, influrencerka chcem mať jednu stenu práve na pozadia pre natáčanie či fotenie. Také to klasické stojany na plachty, svetlá, ringlight, foťák a malý konferenční stolík z vecami práve pre fotenie.
Proste bude to kútik kde si oddýchnem od denných starostí, kde si budem môcť utiecť od reality a bude to proste kúsok raja na zemi. A aby ste si to vedeli aspoň približne predstaviť tak dole máte koláž.

Dúfam že sa Vám moja budúca pracovňa páči. 

Ako si predstavujete svoj kútik či pracovňu? Máte už niečo takéto kde môžete relaxovať a utiecť od reality?

doplnky nájdete na BELLAROSE.SK 

 

 

tento nábytok nájdete na  FAVI.SK

You Might Also Like

10 comments

  1. To je krása, celkem jsi se trefila do mého stylu! Já pracovnu zatím nemám, ale za takový ten "můj koutek" považuji můj pokoj, který mám sladěný do bílé barvy. Je útulný, osobitý a zároveň minimalistický. <3 Co se interiérů týče, moc se mi líbí nový byt Lucky z A Cup of Style, nebo třeba kuchyň, která jde často vidět ve vlozích od Val z apreschic.cz :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nesledujem ani jednu. Ale som rada že som sa ti trafila do vkusu 😊

      Odstrániť
  2. Já mám svůj kousek v obýváku, kde se uvelebím na gauči a hladím našeho čivaváka. To je pro mě největší relax :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som si ja tak uvelebila na gauči tak do minúty z neho letím lebo všetci 4 by sa mi tam natrepali a musela by som pozerať rozprávky :D

      Odstrániť
  3. Páni, máš to teda krásně do detailů promyšlené :) Já ještě nad vlastní pracovnou nějak moc nepřemýšlela. Ale až bude čas, budu nejspíš hledat inspiraci na pinterestu :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no o takej pracovni už rozmýšľam od kedy sme išli prvý krát sami bývať :D

      Odstrániť
  4. Tenhle minimalistický vzhled s akcenty zlaté a bíle se mi moc líbí. Myslím, že když má člověk zařízenou pracovnu, tak se mu vše dělá mnohem lépe. Já se pak cítím uvolněněji a líp se mi píše📝.

    P.S. Mám takovou menší radu. Zkus text rovnat do bloku nebo doprava a dělej odstavce. Máš text hrozně nahuštěný na sebe a pro lidské oko je tahle kombinace hodně nepříjemná. Jsem si skoro jistá, že někteří lidé si článek nepřečtou jen kvůli formátování článku. Doufám, že tě tímhle nenaštvu, spíš to má být přátelská rada.

    Verča ze Ztracena v Praze I SEBEPOŠKOZOVÁNÍ JMÉNEM EPILACE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, niektoré vecičky sú skutočne pekné a prijala by som ich aj ja! :) ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe