CHLAPEC ALEBO DIEVČA? BUDE TO 5 CHLAPČEK?

augusta 05, 2020



V článku o mojom druhom trímestri som Vám prezradila že už nejaký čas viem pohlavie drobčeka v bruchu. Viem to už veľmi dlho ale keďže je to úplne na neuverenie tak som to nechcela tak skoro prezradiť lebo sama tomu ešte nemôžem uveriť aj keď zhruba o mesiac a niečo tu už bude s nami. Keď mi to doktor prvý krát povedal tak som tomu nechcela veriť preto som sa na každej poradni uisťovala či je to skutočne tak, či sa niečo nezmenilo. Ale keď mi to povedal už asi na 4 poradni tak som sa teda rozhodla že Vám to prezradím. 

Ak ma sledujete dlhšie tak viete že mám 4 dokonalých, krásnych a šikovných chlapcov a preto keď som otehotnela znova tak som proste verila tomu že k 4 pribudne piaty a budú tvoriť neporaziteľnú pätku. Ale v hĺbke duše som stále dúfala v malý zázrak že to bude konečne dievčatko. Malá princezná, ktorej budem obliekať sukničky, šatičky, turbaniky, čelenky, že jej budem vyrábať veci pre bárbinky a že budeme ako dve najlepšie kamarátky. Ale viete po 4 chlapcov je tá viera úplne minimálna preto som sa časom zmierila s tým že budeme mať 5 chlapcov. 

No nebudem Vás viac naťahovať a týmto Vám oficiálne oznamujem že budeme mať DIEVČATKO. Presne tak. Budem mať konečne malú princezničku. Oznamujem Vám to skoro už pred jej príchodom len preto že je to neuveriteľné a sama tomu ešte neverím. Musím sa priznať že aj keď je tu už čoskoro s nami tak som jej okrem bodičiek nič nekúpila. Nemám ešte žiadne sukničky, turbaniky, čelenky, capačky, ani nič proste čo znázorňuje že to bude dievčatko. Pozerala som už nejaké veci a stránky pre dievčatká ale asi tomu uverím až keď ju uvidím na vlastné oči, keď ju budem držať a uvidím že medzi nôžkami nie je nič navyše. Viem že mi treba kúpiť aspoň nejakú súpravičku do nemocnice a aspoň nejaké základné prvky a náušnice ale nejak to necítim. Aj keď som už na sone videla že tam skutočne nič navyše nie je tak proste je to pre mňa ako malý zázrak. Možno sa o pár dní alebo až pri jej narodení vo mne vzbudí ten pocit že je skutočne dievčatko. Samozrejme že som šťastná, dokonca pri prvom oznámení od doktora že je to dievča som plakala a neverila tomu. No nejaký pocit takého veľkého šťastia že je to ONA sa ešte nedostavil.

A to je asi tak všetko čo by som o tejto téme mohla povedať. Ak niečo pre ňu kúpim tak Vám to určite spíšem v článku alebo ukážem na instagrame, preto ma tam nezabudnite sledovať. 

Majte sa krásne 


OOTD: ŠATY: H&M
ČELENKA: RESERVED 
TOPÁNKY: GATE 
RÚŽ: POWERLIPS FLUID










You Might Also Like

19 comments

  1. Tak to velká gratulace ♥ Ať vám holčička dělá samou radost ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Bude robiť tú najväčšiu radosť. Už mi robí radosť to že je to konečne dievčatko.

      Odstrániť
  2. veliká gratulace k miminku ♥ ať vám dělá jen a jen radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni moc gratuluji! Bude mít aspoň krásných 5 bodyguardů! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie. V článku aj na fotkách je že budeme mať dievčatko :) Ale ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Wau, gratulujem! Želám veľa šťastia, ty to dáš! :-D A teším sa na fotografie ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ježiš to je tak krásný! :) Moc Vám to přeju a gratuluji k holčičce. A musím ti teda říct, že klobouk dolů, že čekáš páté dítě! :D :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéééj tak to je skvělá zpráva, že si se konečně dočkala princezny :) skvěle zapadne do party tolika chlapů. Moc gratuluji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to moc gratuluji, že jste se konečně dočkali vysněné holčičky :) Ve finále je jedno jestli to bude holčička nebo chlapeček, hlavně ať je miminko zdravé a v pořádku :)
    Přeji hodně štěstí a radosti s miminkem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mooooc gratuluji k zlaté holčičce! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe