ČO OBSAHUJE MOJA TAŠKA DO PÔRODNICE?

augusta 24, 2020

 


Pred 2 rokmi som  Vám natočila video o tom čo obsahuje moja taška do pôrodnice. A keď ma oslovila benu lekáreň či by som s nimi nechcela nadviazať spoluprácu tak som hneď po nej skočila, veď kedy máte možnosť mať veci zadarmo a práve v tej dobe kedy to potrebujete a hlavne keď sa stanete matkou a budete mať dieťa. Preto som bola rada a hneď som vedela že túto spoluprácu využijem na článok práve o tom čo obsahuje moja taška do pôrodnice po dvoch rokoch a hlavne čo sa zmenilo keďže čakáme dievčatko a ubehlo aj toľko rokov. 


 

Ideme teda nato. Tento krát si beriem do nemocnice jednu tašku a jeden ruksak. Tašku mám od sestry z anglicka a ruksak je zase so spartoo, ktorý som dostala už dávnejšie tiež v rámci spolupráce. 

V taške sa nachádzajú veci prevažne pre mňa a maličkej oblečenie a v ruksaku mám zase hygienické potreby pre nás obe. 


Takže pre malinku som si zbalila turbanik, shortky kroré sú ručne ušité a zato patrí veľká vďaka Janke a jej mamke. Bodíky a topánočky sú od jednej milej pani, ktorá nám darovala mnoho veci pre maličkú, no a ponožky sú zase od F&F. A cumlík je zase z Benu lekáreň. 


Pre mňa som si zabalila saténové pyžamo od mami a novú pyžamku z F&F, župan, jedno rázové papučky, papuče do sprchy z Jysku, kojenecké podprsenky, nohavičky, ponožky a uterák. 



No a teraz hygienické veci ktoré som nám zbalila. Pre mňa som si vybrala popôrodné vložky značky Bella, tampóny do podprsenky od Bel, kefka na zuby Curaprox s mäkkými štetinkami, zubnú pastu AP24, deodorant Epoch, sprchovačka a šampón od Nuskin. Ja proste na Nuskin nedám dopustiť a beriem ho všade zo sebou. Maličkej som zbalila plienky od značky Happy a Lidl, Bepanthen pre deti a vlhké utierky od Happy Mimi. 



Samozrejme že keď pôjdeme domov tak mi priateľ prinesie ešte vajíčko aby sme maličkú bezpečné preniesli. 

No a to je všetko z mojej tašky do nemocnice. Navyše som si ešte v rámci spolupráce vybrala kyselinu listovú  od MedPharma ktorú momentálne beriem a mala by ju brať každá tehuľka, pretože počas tehotenstva potrebujeme doplniť vitamíny. Dúfam že taký malinký zoznam Vám pomôže s balím do nemocnice. Ja som sa riadila zoznamu z našej nemocnice ale každá nemocnica má svoj zoznam takže si ho vyhľadajte pred balenim alebo si ho opýtajte pri poradňach v nemocnici. 


Majte sa teda krásne a držte prsty aby sa naša malinká narodila zdravá a čo najskôr. 





You Might Also Like

4 comments

  1. Páni, myslím si, že tento článek je určitě užitečný pro budoucí maminky, kterým už se blíží termín! :) Hlavně přeji, ať vše proběhne v pořádku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Áno je to pre budúce mamičky ktoré si už chystajú tašky do pôrodnice :D

      Odstrániť
  2. Vše máš moc hezky a pečlivě připravené, teď už jen držím pěsti, aby vše proběhlo bez problémů! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Už aj ja dúfam že to dopadne dobre a čo najskôr :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe