ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI

augusta 17, 2020

 


Ahojte Glam rodinka. 


Po dlhšom čase som sa rozhodla že Vám spíšem beauty článok, kde Vám spíšem vlastne recenziu na moju najlepšiu a najobľúbenejšiu žehličku na vlasy. Tento článok bude o tom že Vám zrecenzujem produkt s Arecenze.cz. Takže ideme teda nato. 


Moju žehličku mám zhruba cez 2 roky a stále na ňu nedám dopustiť. Aj keď sa pozerám ešte po nejakej tej kulme zatiaľ sa mi vždy potvrdilo pravidlo že moja žehlička mi vystačí a že aj ona mi nahradí kulmu. Ja mám presne Rowenta Elite Model Look SF1012 s keramickými doskami, ktoré vlasom dodávajú lesk, chránia vlas a nahreje sa do 60 sekúnd a to isté platí aj o chladnutí. Toto sa mi na nej najviac páči, že ak sa niekde ponáhľam tak ju dám do elektriky a do minúty je horúca a môžem hneď vlasy žehliť či vytvárať vlny. Ak si však vytváram vlny tak sa mi občas stane že chytím aj dosky a popálim si prsty. Táto žehlička však nemá nastavovač teploty čo mnoho ženám vadí, pretože pri vysokej teplote sa tie vlasy odpália ale keďže ja som už s ňou vžitá tak viem že stačí naozaj prechádzať po vlasoch veľmi rýchlo a krásne sa tie vlasy vyrovnajú a zase keď si robím vlny tak si ich vlasy zatočím do žehličky a s tým že asi 20 sekúnd čakám a ťahám to v malých intervaloch. Niekedy keď nemám čas tak si chytím len tie vrchné pramene ktoré rýchle prežehlím, predsa len ja mám sama o sebe rovné vlasy ale občas sa stane že mi nestačí len ich prečesanie, takže musím použiť žehličku, no a zase keď mám viac času alebo idem fotiť či natáčať tak si vlasy rozdeľujem na rôzne etapy a žehlím po malých pramienkoch. To isté platí aj o vlnách. Ak chcem teda väčšie vlny tak dávam väčšie pramene a keď menšie tak zase tenšie pramene. U mňa na youtube ste mohli vidieť aj video kde som si skúšala vytvoriť kučeravé vlasy pomocou žehličky a špajle. Musíte si však vytvoriť prax ak chcete vytvárať vlny, preto je to aj nevýhodné pre tie ktoré boli zvyknuté práve na kulmy. Tuna treba trošku ruku viac vytáčať. Ale ak získate prax tak si nato zvyknete a už Vám to pôjde samo. Aby som však predišla ich úplnému zničeniu vlasov tak si dávam aj prípravok, ktorý sa používa pred tepelnou úpravou. 



Táto žehlička má aj vo vnútri gombík ktorým sa kulma zapína alebo vypína a nato či je vypnutá alebo zapnutá Vás aj upozorní červené tlačítko. Tak isto tam máte aj gombík ktorým si žehličku zamknete alebo odomknete. Čo je nevýhodou je že keď si ju uzamknete a začnete si na ňu natáčal kábel alebo si ju len tak položíte tak sa občas stane že sa odomkne a otvorí sa. Takže na toto si treba dávať pozor. 


Tak a to je asi všetko čo som Vám chcela spísať na záver si dáme ešte zhrnutie pre a proti. 


PRE: rýchlo sa zahreje a vychladne

dodá vlasom lesk 

rýchlo vlasy vyrovná

vyžehlí vlasy ale dokáže vytvoriť aj vlny 

PROTI: nemá nastavovanie teploty 

občas si popálite prsty ak vytvárate vlny 

pri uzamknutí sa občas odomkne a strelí pri otvorení




Tak dúfam že sa Vám takáto malá recenzia páčia. Ak sa rozhodnete pre túto žehličku tak mi dajte vedieť na instagrame a zase ak máte nejaké odporúčanie na dobrú kulmu tak mi to tiež môžete dať vedieť. 









 

You Might Also Like

15 comments

  1. Super recenze! 😊 Rowenta se mi hodně líbí a přemýšlím, že si ji pořídim také. Ta moje je už stará a tak to bude chtít vyměnit za nový kousek 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús nejakú od Rowenti. Sú naozaj skvelé. A ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Mám tiež svoj obľúbenú žehličku na vlasy, ale s vytvorením vĺn úprimne stále bojujem. :) Vôbec mi to nejde a nedokážem pochopiť, ako to dokáže moja kaderníčka tak jednoducho. :) Ale ty máš ti vlny urobené naozaj krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba len trénovať a trénovať a ono to časom pôjde ľahko.

      Odstrániť
  3. Tak to zní jako dobrá žehlička. :) Já mám nějakou starou ještě od mámy, ale moc ji nepoužívám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja iba občas používam žehličku a väčšinou na vlny :)

      Odstrániť
  4. Dokonalé vlny! Mě se nikdy vlnky pomocí žehličky nepodařily, jsem na to nešika! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ať už kulmou nebo žehličkou, já si ty vlny nezvládám udělat. Tedy, nezvládám to tak, aby vypadaly hezky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne sa to niekedy nepodarí. Jedna strana mi občas spadne :D Ale keď som mala starú ešte železnú kulmu z anglicka tak sa mi to nestávalo, preto by som chcela aj kulmu.

      Odstrániť
  6. Já jsem dostala žehličku strašně let zpět k Vánocům a je naprosto boží a má zmíněné nastavování teploty, což je super :) Akorát mě s ní vlny teda tak hezky nejdou :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super že ti tak dlho vydržala. Ja mám takú starú kulmu z anglicka ešte.

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné vlny si si spravila :) Ja som na prácu so žehličkou a s kulmou absolútne nemehlo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vlny vyzerajú super! Ja som už roky nepoužívala ani žehličku ani kulmu a neplánujem sa k nim vôbec vrátiť ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe