FAREBNÉ BALZÁMY? ČO TO JE?

apríla 23, 2018

Každá beauty maniačka podlieha trendom a musím sa priznať že ja nie som výnimkou. Či už módne trendy, alebo beauty trendy, ale skrátka ich musím aspoň zhliadnuť, možno oskúšať a možno mať! A preto som bola veľmi prekvapená a šťastná keď mi prišiel rozjasňujúci balzám od Makeup Revolution.

Nie žeby to bol posledný trend, pretože ste si už určite všimli že Makeup Revolution už prišiel aj s inými novinkami. Ale mne ide o ten trend že jeden balzám je zlatý a druhý rúžovy. Čo som ja osobne už dlho hľadala, hlavne v tej rúžovej farbe, pretože sa mi páči taký ten balzám nejakej nezvyčajnej farby. Hlavne keď Vám nato zasvieti slniečko a vy môže byť krásna barbinka, alebo slnečná kráľovna či dokonca malý jednorožec.



Ale skrátka aby sme sa pochopili tak dnes Vám poviem alebo teda skôr napíšem svoj názor, skúsenosť a pre a proti na tieto balzámy. Ako ste si už podľa fotiek všimli obe sú v krásny priesvitných obaloch, takže si môžete vybrať odtieň podľa seba. Na oboch obaloch máte napísané názvy v zlatej farbe.
Čo sa týka konzistencie tak sú krémové ale skôr také v tuhšej krémovej konzistencii, kvôli čomu sa trochu ťažšie naberá. Skúšala som to zo štetcom ale nesadne na ten štetec tak dobre a ešte sa potom aj zle vďaka tomu štetcu nanáša na pleť, takže som skôr za prsty. Ale aj keď použijete prsty tak musíte ho nabrať trošku viac aby ste fakt videli ten výsledok. Pri malom množstve Vám garantujem že si ani nevšimnete že ste si niečo naniesli, alebo potom sa Vám to skôr zapracuje do prstov. V tomto som bola proste sklamaná lebo an ruku mi to pekne chytilo no na lícne kosti už to išlo ťažšie a fakt sa s tým trebalo vyhrať.



Ani neviem či by som odporúčala tento produkt alebo nie. Je pravda že vo väčšom množstve je super, ale v menšom nestojí zato. Takže si sami urobte názor a už sa rozhodnite vy. A rozhodne ten zlatý vidno lepšie než ten rúžový.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe