KONTUROVANIE VĎAKA JEDNEJ ZNAČKE

apríla 22, 2018



Slniečko nám už poriadne pripeká a ako to býva tak väčšinou sa nám stane že telo máme krásne opalené ako nejaké americké bohyne ale tvár máme zase bledé ako vápenky. No a iné čo nám potom ostáva je používať tmavšie makeupy, brondzery, tmavšie korektory alebo o pár stupňov tmavšie púdre.



 Preto ja tu mám dnes pre Vás tri vecičky od Makeup Revolution, ktoré sa rozhodne hodia na takéto prirodzené opálenie pleti. Ako prvé tu máme brondzer, ktorý je mega veľký. Nikdy by ma nenapadlo že niekto môže vyrábať takýto veľký brondzér. Tento sa Vám len veľmi ťažko zmestí do kapsičky alebo kabelky, jedine že si vezmete velikánsku kabelku. Tento brondzer má priesvitný obal, takže krásne vidíte jeho odtieň. Jeho povrch nie je úplne hladký pretože tam máte nápisy Makeup Revolution, Ultra Bronze. Možno že to tak nebude, ale mne sa u väčšiny takýchto vecičiek stáva že sa vytvorí na povrchu lesklý a tvrdý povrch, ktorý sa nedá proste ani zoškrabať ani nemôžete ďalej pokračovať v jeho spotrebovaní. Uvidíme však či to bude aj pri tomto brondzeri. Tento brondzer je úžasné pigmentovaný a vôbec nie je sypký, nepráši sa s neho, a super sa nanáša a pekne zapracuje do pleti.


 Ako druhé tu mám pre Vás DUO FACE SCULPT, čo sú v podstate konturovacie púdre. To znamená že si nemusíte zo sebou brať svetlí púder a k tomu ešte tmavý aby ste sa skrátka vykonturovali. Je to trošku väčšie balenie ale určite vám to vynahradí to že nemusíte brať viac púdrov zo sebou. Sú to krásne púdre, veľmi dobre pigmentované a na pleti nechajú krásny matný efekt, ktorý na pleti zanecháva hebký povrch. Neprášia sa a ľahučko sa s nimi pracuje. Takže za mňa topka.



 No a poslednú vecičku tu máme Brondzer, Shimmer a highlighter. Skrátka a jednoducho všetky tri potrebné veci na takýto to dokonalý makeup máte v jednom obale. Jedno čo mi však vadí alebo teda nie vadí ale nesplňa to predstavy toho názvu je highlighter, pretože to pôsobí skôr ako svetlý púder nie ako niečo čo Vám rozžiari určité kontury. Takže toto je u mňa mínus, ale čo sa týka shimmeru a brondzra tak to je super. Sú dobre pigmentované, ľahké na pleti a super sa zapracujú do pokožky. Je to naozaj mega veľké balenie takže sa Vám len tak ľahko neminie a to sa mi páči na týchto produktoch.



 Ak teda hľadáte niečo čo je mega veľké, tak skoro to nespotrebujete a chcete uvoľniť miesto v kabelke tak určite sa pozrite po týchto produktoch.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe