NEW TRENDS: SLAMENÉ KABELKY

júna 08, 2018



Ani neviem kde to všetko začalo, ale pamätám si na tie časi keď som bola malá a moja sestra mala slamenú kabelku, ktorú som jej hrozne závidela. Bola taká obyčajná, len proste slamená kabelka s tenkým ramienkom, ktoré sa ťažko narovnávalo, keďže ju mala v šuflíku.



 No a pozrite sa teraz na časy minulé a terajšie a povedzte mi či som nemala pravdu keď som Vám tvrdila že si máte staršie kúsky oblečenia, doplnkov, topánok či kabeliek odkladať, pretože móda sa proste opakuje a vy aspoň ušetríte.





 Ak sledujete sféru instagramu, blogu a yotube tak Vám určite neunikli tie krásne a unikátne outfity kde hlavným prvkom tvoria hlavne tieto krásne prútené kabelky, či košíčky. Tento módny doplnok veľmi ľahko zakombinujete do pracovného outfitu, alebo outfitu na von, či piknik, či dokonca párty. Obľúbili si ho ženy aj dievčatá romantickej povahy no aj obľúbenkine módy si skrátka vybrali tie svoje varianty. Týmto kúskom naozaj nepokazíte nič, iba s ním môžete upútať väčšie množstvo pohľadov či obdivovateľov.



 Ja si rozhodne tento trend nenechám újsť, a aby neušiel ani Vám tak dole máte zopár inšpirácii odkiaľ si môžete nejakú kabelôčku zakúpiť.



 Tak isto mi napíšte dole do komentáru či Vás tento trend oslovil, a či ste si už nejakú tu krásku zaobstarali.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe