AUTUMN IS COMING...

septembra 08, 2020

 





Ahojte Glam rodinka. 

Dúfam že sa máte všetci dobre. Dnes by som Vám chcela ukázať môj prvý tehotenský outfit na jeseň. Keďže sa nám už ochladilo, teploty klesli na nejakých 14°C a ja už musím dávať chalanom svetre alebo bundy tak som vytiahla moje obľúbené tehotenské lacláče a skombinovala ich zo svetrom, ktorý značí jeseň. Niekoľko rokov do zadu som si nevedela predstaviť žeby som nosila svetre a z duše som ich neznášala keď som bola malá. Aj keď som ten typ človeka ktorý miluje skôr teplo a leto tak v zime som nosila najradšej roláky, body, tielka, mikiny, hrubé páperové bundy a podobne. Ale keď som začala skúmať módu a začala som hľadať inšpirácie práve na svetre tak som sa do nich zamilovala, hlavne do tých ktoré sú v neutrálnych alebo pastelových farbách no občas ma pochytia aj výrazné farby. No tento krát som mala chuť len na niečo black&white, pretože práve v deň fotenia bola nehorázna zima. Tak som vzala teda sveter ktorý ste už u mňa videli práve v zimnom outfite, skombinovala som to s lacláčami (do ktorých sa jediných zmestím), obula tenisky, vzala ruksak a vzala si moju obľúbenú kapitánskú čiapku. Určite ste čakali nejaké nové kúsky ale rozhodla som že sa občas je dobre Vám ukázať aj nejaké kúsky ktoré ste už u mňa videli skombinované s niečim iným. Dúfam teda že sa Vám outfit páčil a verte či nie tak to nie je môj posledný tehu outfit. 

OOTD: SVETER, BATOH:  SECOND HAND

TENISKY: DEICHMANN 

ČIAPKA: ALIEXPRESS











You Might Also Like

14 comments

  1. Pěkný outfit. Když jsem byla malá, taky jsem svetry neměla ráda a teď si bez nich podzim nedokážu představit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem. Sveter je pôvodne mužský :D Nevedela som zohnať pekný biely sveter tak som si kúpila tento a nakoniec som zistila že brat ma ten istý :D

      Odstrániť
  3. Moc ti to sluší a líbí se mi ten batoh, také bych nějaký takový potřebovala. Snad ulovím podobný v podzimních nákupech. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No môj je zo sekáča :D Ale určite nejaký krásny ulovíš. Teraz sú veľmi krásne batohy.

      Odstrániť
  4. Povedený outfit! Jednoduché a přesto nápadité, snad díky té super čepici - sama taky podobné ráda nosím. :)

    Svetry jsem taky dlouho neměla v lásce, ale bylo to tím, že mě kousaly. Co jsem si pořídila pořádný z jehněčí vlny a zjistila, jak v něm může být báječně, tak svetry miluji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa nekusali ale nemala som ich proste rada. Nepáčili sa mi vôbec. A ďakujem za kompliment :)

      Odstrániť
  5. krásny outfite a ten sveter je úžasný :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.com/2020/09/ked-je-koniec-novy-zaciatok.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty lacláče jsou úplně super, podzimnní must have kousek :) Moc Ti to v tomto outfitu sluší.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe