LITTLE DISNEY BOY ON A WALK

septembra 30, 2020

 



Ahojte Glam rodinka. 

Po dlhšom čase Vám prinášam aj Olikové fashion okienko. Tento outfit sme fotili keď boli prvé mrazy a dokonca aj poobede už nebolo teplo. Pre tento outfit som vybrala topánočky ktoré mu kúpila ešte svokra keď začal chodiť ale keďže majú veľkosť 22 tak ich do teraz nenosil lebo mu boli veľké. Rifle sú mu veľké do teraz a to sú označené pre rok a rok pol staré dieťa. No čo už, je to moje malé bábätko aj keď to má cez dva roky. K tomu som zvolila košeľu ktorú bohužiaľ nevidíte lebo som ho nechcela trápiť s vyzliekaním mikiny. Nato táto krásna mikina z Mickey Mousom aj keď by som skôr zvolila nejakú z Mackom Pu aby sa hodila k šltovke ale aj toto je Disneyovka. K tomu som mu vybrala ešte vestičku, ktorá je tiež pre ročné dieťa. No a ako doplnok má túto krásnu šltovku.  Podľa mňa je to proste model aj keď sa nerad fotí. Neviem ako to robia ostatné mamičky že majú tak dokonalé fotky ale môj Olik po mne kričí že NEEEE. Dúfam že ho to prejde a bude sa chcieť fotiť ako jeho bratia či mamka. 


Želám Vám krásny týždeň a nádhernú jeseň.

Nepoznáte nejaký eshop alebo obchod kde predávajú mikinu s Mackom PU? Páči sa Vám Olikov outfit?






You Might Also Like

12 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe