AKO BOJUJEM ZO STRIAMI POČAS TEHOTENSTVA?

septembra 01, 2020

 



Ahojte Glam rodinka. 

Keďže mám tesne pred termínom ( ale to už asi spomínam všade) tak by som sa s Vami rada podelila o moju skúsenosť z Baobab máslom od NuSkin ktorým si natieram brucho aby som nemala strie. Na začiatok Vám musím povedať že ani pri jednom som nemala strie ale v našej rodine sa strie vyskytli takže som chcela byť opatrná a radšej som si brucho preventívne natierala. Pustíme sa teda do recenzie a mojich prvých dojmov. 

So spoločnosťou Nuskin spolupracujem už vyše 2 rokoch a určite ste si to všimli, pretože som už písala nie jednu recenziu práve na ich produkty. Som veľmi spokojná zatiaľ zo všetkými produktami ktoré od nich mám, preto ich rada odporúčam ostatným. Všetky produkty ktoré mám si nakupujem sama, takže tento článok nie je spozorovaní. Ďalšie čo sa mi páči na tomto produkte a aj samotnej firme je že ak si kúpite tento produkt tak firma daruje 0,25 USD nadácii ktorá sa venuje práve tomu aby ľudia v Afrike vysadili nové stromy Baobab. 

Ale späť o BaoBab body butter. Takže čo o tomto produkte hovorí firma a čo je v letáku:  Vyživujte svoju pokožku hydratačnou zmesou rastlinných výťažkov vrátane bambuckého masla, oleja z makadamového orecha a ovocnej dužiny z afrického stromu baobab. Tieto časom overené etnobotaniká podporujú hladkú, poddajnú pokožku a zvyšujú odolnosť pokožky.  

Zloženie: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Hydrogenated Coconut Oil, Isononyl Isononanoate, Cetearyl alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, Myristyl Myristate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cyclopentasiloxane, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Ceteareth-20, Palmitic Acid, Polyacrylamide, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric/Myristic/Stearic Triglyceride, Caprylyl Glycol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Panthenol, Myristyl Alcohol, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Adansonia Digitata Pulp Extract, Daucus Carota Sativa Root Extract, C13-14 Isoparaffin, Stearic Acid, Carbomer, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Laureth-7, Myristic Acid, Xanthan Gum, Tocopherol, Disodium EDTA, Aminomethyl Propanol, Citric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.



A teraz moje prvé dojmy a recenzia. Keď mi prišiel baobab tak som ostala ohromená aký je to maslo veľké. Očakávala som malinký krém a prišiel mi veľký krém, väčší než moja ruka alebo aj dve ruky dokopy. Obal je samozrejme z plastu ale páči sa mi ten obal že je na ňom práve ten strom Baobab, ktorý sa vyskytuje v Afrike.  Obal je žltej farby a vrchnák je čiernej farby. Čo sa týka samotného masla tak to je bielej farby a je trošku hutnejší. Mne to však veľmi vyhovuje lebo nemám rada tie tekuté krémy ktoré sa poriadne ani nevypijú a cítite ich vždy na tej pokožke. Tuna tým že je hutnejší tak je super to že sa pekne a rýchlo vstrebe, necítite ho vôbec na pokožke a dobre sa s ním pracuje. Navyše ma veľmi príjemnú vôňu, ktorú majú radi aj moje deti. No a keďže moje deti sa radi natierajú hlavne Olik tak som mala možnosť si otestovať aj to že ak si ho dáte vo väčšej vrstve alebo sa natierate aj 100x tak sa nespravia šuľky ako pri iných krémoch. To som ocenila hlavne preto lebo Olik je naozaj taký mastičkár a veľmi rád sa natiera a niekedy aj na tie isté miesta. Ja ho veľmi rada používam keď sa okúpem alebo len tak cez deň keď chcem krásne voniať a niekde idem. Navyše čo sa mi potvrdilo bo aj to že odpudzuje komáre. Keď sa s ním natriem v noci tak sa mi nikdy nestane že som poštípana od komárov čo je pre mňa veľké plus lebo v lete nedokážem spať zo zatvoreným balkónom či oknom. 



A to je asi tak všetko čo by som Vám o tomto masle prezradila. Za mňa je to zatiaľ najlepší krém ktorý som testovala a ktorý mám aj pre deti. 

A aby som nezabudla tak cez TENTO odkaz si ho môžete objednať až priamo ku sebe domov.Ale ak si zase vytvorite VIP konto tak ho môžete mať za ešte výhodnejšiu cenu. Alebo ak chcete zarábať práve vďaka takýmto recenziám tak sa mi v kľude ozvite na mail. 

Ešte Vám želám krásny deň a super začiatok školského roka. 






You Might Also Like

7 comments

  1. Super. :-) já jsem na strie používala Bioil a když došel tak kokosový olej, a ten se mi zdál ještě o něco lepší .

    Moje strava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na ten bioil som tiež pozerala ale zdal sa mi dráhy na také malé balenie. A kokosový olej som používala kedysi na vlasy tak sa mi ta vôňa už presýtila.

      Odstrániť
  2. Mě těhotenství nejspíš ještě pár let nepotká, ale je fajn vědět, že existují takové produkty, které proti striím aspoň částečně pomáhají. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano je to super. Moja sestra a mamka takú možnosť nemali.

      Odstrániť
  3. Sice nejsem těhotná, ale strie mě neminuly a možná bych mohla vyzkoušet i tak :)

    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe