AKO SI VYBIELIŤ ZUBY DOMA S DR. MARTIN SCHWARTZ ?

októbra 05, 2020




 


Ahojte Glam rodinka.

Dnes to nebude znova outfitový článok lebo k outfitom sa neviem momentálne dostať pre malinku takže to dnes bude z beauty sféry. Presnejšie to bude recenzia na bieliace produkty od značky Dr. Martin Schwartz ktorá ma oslovila na spoluprácu. Táto značka pochádza z Nemecka a keď ma oslovili tak som vôbec netušila o akú firmu ide. Ale v skratke je to nemecká firma ktorá vyrába produkty na bielenie zubov trochu šetrnejším spôsobom ako je klasické bielenie či bieliace pásiky a iné prípravky. Na ich stránke si môžete vybrať z mnohých produktov. Či už pasty alebo aj takéto sady ako som dostala ja. 




V mojej sade sa nachádzali dve gély a násadky na zuby.  Každý gél ma na sebe nakreslené pravítko alebo centimetre aby ste presne vedeli koľko môžete na jednu aplikáciu použiť. Násadky máte zase v púzdre takže Vám tam nenapadá prach a máte aj istotu že ich nestratíte. Ale ak by ste ich stratili tak v sade je ešte jedna náhradná súprava. Skôr ako začnete tak je dobre si prečítať všetky pokyny. Ako prvé si pripravte násady, ktoré si upravíte presne podľa vášho skusu. To znamená že na 6-8 sekúnd ich namočíte do horúcej vody a potom dáte do úst kde do nich kušete, tým pádom sa Vám pekne upravia presne na Vaše zuby. Môžete to opakovať aby sa to pekne prispôsobilo vaším zubom. Ak už máte presne podľa vášho skusu tak ich zase namočte do zimnej vody alebo do vody kde je ľad aby to stvrdlo. 

Čo sa týka gélov tak začínate tým ktorý je v zelenej tube. Na jeho aplikáciu sú dve spôsoby. Buď si ho nanesiete do násad alebo si dáte malé množstvo na kefku a skrátka si umyjete zuby. Ak si s ním umyjete zuby tak si ich potom poriadne vypláchnite. Potom pokračujete s gélom ktorý je zase v čiernej tube a ten aplikujete už priamo do násad, ktoré si vložíte do úst a necháte pôsobiť 20-30 minút. Po tej pol hodine poriadne gél vypľujte a ak máte pocit že ešte máte gél v ústach tak si ho vytrite z vreckovkou alebo vypláchnite. Ak sa vám gély dostanú na ďasná tak ich ihneď odtiaľ odstráňte aby ste si nepoškodili ďasná alebo aby vás neštípali. Samozrejme že pre lepší výsledok je dobré si gély aplikovať každý 3 deň. Veď to dobre poznáte že bielenie je proste beh na dlhú trať. Takže čím viac aplikácií tým lepšie výsledky. 

No a čo hovorím ja teda na túto sadu? Tak násadky mi nie celkom sadli. Aj keď som kusala ako kusala a viac ponárala do teplej vody tak mi nie celkom sadli ale je to aj preto lebo ja mám 1cm predkus pre ktorý som nosila v puberte strojček. Keď som si aplikovala prvý gél a začala čuchať zuby tak ma začali štípať ďasna pretože sa mi ten gél proste na tie ďasná dostal. Aby ste sa tomu vyhli tak si môžete dať aj gély aplikovať u svojho zubára. Ale ja som to nejak vydržala lebo aj keď som skúšala pastu od Elmexu tak som mala po prvej aplikácii tiež taký problém. Takže som to proste pretrpela a prečuchala zuby 5 minút. Potom poriadne vypláchla a mala som pocit že sa mi stiahli ďasná, čo je aj celkom dobre lebo niekedy mám pocit že sú veľmi mäkké. Keď som sa pozrela do zrkadla tak sa mi hneď zdalo že sú zuby bielšie. Tak som teda skúsila druhý gél, ktorý som aplikovala do násad a aplikovala do úst. Hneď po prvej minúte ma zase ďasna štípali ale vydržala som to 20 minút a poviem Vám že zuby boli bielšie ale nie až tak ako som očakávala ale ako som písala je to beh na dlhú trať takže ich budem používať viac krát. Ale zatiaľ som celkom spokojná že mi aspoň trochu vybielilo zuby. A to štípanie nie je tak hrozné. Pri paste to bolo ešte horšie. 



Záver: túto sadu odporúčam ale ak nemáte radi štípanie alebo sa bojíte že sa niečo stane tak si pozrite sadu 25%. Ak ste zvedavé ako to bude pokračovať ďalej tak ma sledujte na instagrame

A ak máte radšej videá tak ma sledujte aj na youtube kde pridávam momentálne videá sporadicky. Pre maličkú. 


Skúšali ste už nejakú takú sadu? Boli ste spokojné? 


 




You Might Also Like

8 comments

  1. Podobné sady jsem ještě nezkoušela. Vlastně se po nich ani nedívám, protože nevím, co by to udělalo s mými citlivými zuby. Ale zuby bych chtěla mít taky bílé. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si nedáš ten gél na ďasná tak sa ti nič nestane. Môžeš si ho dať aplikovať u svojho zubára a máš istotu že sa ti nedostane na ďasná.

      Odstrániť
  2. O bělení zubů přemýšlím dost dlouho. Bohužel celkem často piju kávu, tak se bojím, aby to vůbec mělo do budoucna nějaký efekt. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja pijem denno denne kávu a preto používam aj pastu AP24 ktorá biely zuby ale neničí ich.

      Odstrániť
  3. Já jsem si jednu dobu říkala, že bych zuby mohla mít bělejší, bylo to asi před rokem a tak jsem pátrala několik dní na internetu a četla mnoho informací.
    Nechtěla jsem jen vyhodit peníze a zkoušet a tak jsem se rozhodla riskovat, objednala jsem známé, ale dost drahé bělicí pásky od značky Crest, které doporučovala i Petra Lovelyhair a zkusila. Nejdřív se mi zdálo, že se nic neděje, ale po několika použitích jsem opravdu viděla rozdíl. Zuby mi pak chválili dokonce lidé, kteří ani nevěděli, že jsem si je bělila.
    Měla jsem myslím pásky asi na týden, ale měla jsem po nich dost citlivé zuby, takže jsem je nepoužívala hned po sobě. Mohla bych si je vybělit asi ještě víc, ale zase si uvědomuji, že je to na zuby docela síla a nechci je zbytečně ničit, takže zatím mi to stačí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani tieto gély sa nepoužívajú často. Stačí každý 3 deň alebo aj raz za týždeň. Ja mám tiež citlivé zuby preto ma štípali ďasná keď som si ich dala na ne. Musíš dávať pozor ale môžeš ich dať aplikovať aj tvojmu zubárovi.

      Odstrániť
  4. Moc pěkný výsledek, taky o bělení uvažuji, ale stále váhám.

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som váhala ale tak čo by som neskúsila pre biely úsmev.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe