AKO NA ORIGINÁLNE DARČEKY NIE LEN PRE SEBA

marca 28, 2021

 





Milujem kávu a čaje. Horúce čaje. Je mi jedno či je leto alebo zima, proste nie je nič lepšie ako horúci čaj s medom a citrónom. Len čo ráno otvorím oči a zacvičím si tak ďalšou vecou ktorú musím mať je káva, no a v chladné dni kedy vonku padá sneh si urobím horúci čaj. Ale ako som spomínala čaje milujem aj v lete. Hlavne zelený čaj ktorý mi dodáva energiu. A preto som veľmi rada za spoluprácu s trickovy.sk kde som si vybrala tieto moje krásne hrnčeky. Navyše pri sťahovaní sa mi stalo že sa mi staré poháre oťukali tak že mi odpadli ušká a uznajte sami že v dnešnom insta svete takéto poháre je lepšie zahodiť, samozrejme aj pre bezpečie detí. No a preto som si vybrala dve hrnčeky ktoré mi vykúzlia úsmev hneď ráno keď si do svojho pohára s nápisom Dobrý deň Krásavica nalejem rannú kávu. Určite poznáte aj vy ten pocit keď sa ráno zobudíte z nejakou zlou náladou alebo Vás zobudia deti a vy vyzeráte ako stroskotanec na pláži. No a keď si zalejem kávu a zadívam sa na ten krásny nápis hneď sa mi nálada zlepší a deň je o niečo krajší. A keď mi zase počas dňa klesne nálada, či moja energia klesne na bod mrazu tak  si nalejem teplý čaj do Beauty. Poháre sú veľmi krásne, písmo je nádherné a výrazné a obe sú presne podľa môjho gusta, pretože nič nie je lepšie ako krásny pohár plný kávy či čaju. 

Dokonca obe vystihujú moje povolanie kozmetičky, takže je to taký originálny pohár pre mňa ktorý ma proste vystihuje. Či už z tej profesionálnej stránky alebo osobnej, pretože milujem krásne veci a my ženy potrebujem občas počuť že sme krásne, krásavice a beauty. 




Navyše na tomto skvelom eshope si viete vybrať toľko vecí až sa Vám zatočí hlava. Nájdete tam hrnčeky, tričká a mikiny a mnoho iného pre všetkých. Či už vyberáte darček pre mamičku, babičku, dedka, milovníkov zvierat, sestričky, doktorov, kuchárov, na narodeniny, podľa mesiacov, atď. Mne osobne sa páči aj tá možnosť že či môžete navrhnúť aj vlastnú potlač ktorú Vám vytlačia na hoc aký druh. Už teraz mám presne predstavu toho čo vytlačím mamke na pohár a tričko na jej narodeniny. Rozhodne to bude nejaká fotka našich chalanov a Amélky. Bude to proste originálny darček pre babičku, ktorý určite poteší. Preto aj vy tak môžete urobiť a dať niečo originálne vytlačiť pre svojich kamarátov, rodinu či známych. Ale verím že si určite vyberiete aj niečo z ich krásne sortimentu, pretože je tam toľko možnosti výberu že ja už teraz uvažujem čo komu vybrať na rôzne príležitosti. 

Tak sa bežte pozrieť a dole do komentárov mi napíšte čo sa Vám páči a čo si objednáte. 



You Might Also Like

6 comments

  1. Hrnček je vždy skvelý darček, teda aspoň ja ľúbim keď ich dostanem. Som čajomaniak a hrnčekov nie je nikdy dosť. Vybrala si si moc pekné.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne. No ja iba cez deň pijem sem tam čaj a poväčšinou kávu keďže deti mi energie berú viac než dosť.

      Odstrániť
  2. Já kafe tolik nemusím, ale čaje jsou moje droga! Miluji je, mám jich teď doma hromadu a piju jich několik denně.
    Krásně jsi vybrala, já mám hrnky také ráda, už se nám ale nevejdou do skříňky, takže jsem si je zakázala kupovat a když skoro podlehnu, tak mě zastaví přítel :D
    Jinak jako dárek jsou tyhle personalizované věci skvělé, určitě udělají radost nejen při rozbalování!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno určite urobia. Ja som rada že som ich dostala lebo všetko sme sťahovali ručne a veľa šálok sa poobíjalo. Tak som rada že máme nové. Aj pre návštevy.

      Odstrániť
  3. Hrnečků není nikdy dost, vždy si ráda nějaký koupím a tenhle námět se mi moc líbí. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe