GOLD BUTTON AND HIGH BOOTS

marca 11, 2021




 Ahojte Glam rodinka.


U mnohých blogeriek a youtuberiek som si všimla trend zlatých gombíkov. Najviac sa mi zapáčili na obyčajných tričkách, kozačkách a baretkách. Som veľmi rada že sa objavil tento trend lebo už dlhšie som rozmýšľala ako si môžem upraviť obyčajné čierne tričko tak aby vyzeralo elegantne ale aj zaujímavo. A tak som sa rozhodla že svoje obyčajné tričko, ktoré mám v rovnakom štýle a značky našijem gombíky na rukávy. Aby tento outfit ešte trochu viac vynikol tak som si to skombinovala z čiernou vestou ktorá mala v sebe zlaté nitky, klobúk, čierne nohavice, kozačky z gombíkmi, ktoré som objavila v Gate a krásnou malou čiernou kabelkou ktorú som nedávno dostala z Bonprixu v rámci spolupráce. Celý outfit sa mi veľmi páči pretože v ňom prevládajú dve farby ale aj zaujímavé prvky. 

AKO SA VÁM PÁČI OUTFIT? MÁTE NIEČO ZO ZLATÝMI GOMBÍKMI? 

OOTD: HAT, VEST: SECOND HAND

T-SHIRT: PRIMARK

JEANS, BOOTS: GATE 

BAG: BONPRIX









You Might Also Like

8 comments

  1. Moc hezký outfit, krásně jsi vše sladila a ty kozačky nemají chybu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit, obdivuju tě, že umíš chodit na tak úzkém podpatku :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto topánky sa mi páčia, sú vynikajúce a hodia sa k akejkoľvek sukni.
    Ak použijem topánky blogerky, môžem sa zhodovať s novo zakúpenou sukňou (Wholesale7), neviem, že je to v poriadku?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neskutečně ti to sekne! Za mě nejvíc top ty kozačky a klobouk :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe