WHAT´S NEW IN MY WARDROBE // BONPRIX

marca 26, 2021

 Ahojte Glam rodinka.


Dnes to nebude outfitový článok ale bude to čo je nové v mojom šatníku. Tento článok by ani nevyšiel ale kvôli sťahovaniu, online škole a lockdownu sa nedokážem dostať von v čase kedy je ešte svetlo a čo je najhoršie že počas sťahovania sa mi stratil môj ovládač na foťák, takže ma fotí priateľ ktorému to niekedy ide a niekedy zase nie. No a popravde ho ani fotenie nebaví a ja ho ani do toho nechcem nútiť lebo potom je mrzutí a z 80% fotky nie sú podľa mojich predstav. Preto aj polka mojich outfitov bolo fotené mnou a to práve vďaka statívu a ovládaču. Preto dnes Vám prinášam pár vecí ktoré som dostala v rámci spolupráce z Bonprixom. Samozrejme že veci uvidíte aj v outfitoch už čoskoro. 



Keď prišiel trend cowbojského štýlu ale westernového tak ste mohli vidieť že som si ho veľmi zamilovala, pretože práve v tej dobe som si tiež v rámci spolupráce z bonprixom vybrala 3 čižmy práve na tento spôsob. No a keď som proste videla tieto čižmy tak som ich proste musela mať pretože presne sedia do outfitu ktorý už mám nejaký čas v hlave ale ten Vám ukážem až v celkovej podobe. Zatiaľ sa môžete popozerať na čižmy. Veľmi sa mi na nich páči ten lesk a zlaté prvky. Vyzerajú veľmi elegantne a pohodlne. 



Ako ďalšie tu mám twídovú kabelku. Ak ste sledovali módne prehliadky alebo veľké influrencerky tak ste určite postrehli že twídový vzor sa vrátil a je veľmi populárny. Preto ja ako trendoholička som si tento vzor proste musela zaobstarať. No a keďže ma najviac zaujala kabelka pretože saká, sukne a kostými má skoro každá druhá blogerka tak som si ju mohla rozhodne zobrať, 



A opäť tu máme kabelku. Tento krát som vyberala podľa nemenovanej značky. Mám rada trendy aj značky ale nie som milionárka aby som si mohla dovoliť originály tak aspoň nejaké tie napodobeniny si zaobstarám. A hlavne keď je to zadarmo tak prečo nie. Najviac sa mi páči tá veľká zlatá retiazka a kruh uprostred, navyše ma zaujal mix materiálov, ktorý pôsobí elegantne ale dá sa doplniť aj do divokého neupraveného štýlu. 



Ak ma sledujete na instagram tak ste minulého roku mohli postrehnúť že som zaobstarala vesty a práve preto aby moja predstava o dokonalých outfitoch z vestami bola 100% som si ako ďalšiu vec vybrala košeľové šaty. A teraz som Vám prezradila ako vyzerať ich kombinácia. No nevadí veď detaily aj tak bližšie nepoznáte. Čo sa týka šiat tak sú veľmi pekné, pevné, nepresvítajú a sú presne v mojej ideálnej dĺžke. 


Tak to je zatiaľ všetko. Samozrejme že v šatníku toho pribudlo omnoho viac ale zvyšok Vám chcem skutočne ukázať v nejakých outfitoch alebo v nejakých článkoch o živote. Ak Vás ešte zaujímajú vlogy tak na youtube vyšli dve vlogy práve zo sťahovania.


Majte sa zatiaľ pekne a vidíme sa pri ďalšom článku 

You Might Also Like

8 comments

  1. Líbí se mi moc ta druhá kabelka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné kousky! Nejvíce se mi líbí botky, mám ráda tento tvrdší styl, který ráda kombinuji s více ženskými kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám takéto kúsky rada. Tiež to kombinujem so ženskými kúskami ale niekedy to skombinujem aj s tvrdými a vyzerá to zaujímavejšie než s tými ženskými.

      Odstrániť
  3. Bieločierna kabelka a košeľové šaty sú top! :) Nejaké podobné šaty by som si rada zaobstaral aj ja :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár. Mne sa tiež veľmi páčia šaty a keďže takéto šaty už má veľa žien tak som hľadala niečo aj pre seba.

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí tvé kabelky, přesně takový styl mám ráda. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe