NECH UŽ KONEČNE ZAČNE

augusta 20, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 


Už len pár dni a máme tu školu. Nemôžem povedať že sa neteším, ale mám aj strach. Predsa len, Olik ide prvý krát do škôlky a to už bude teda riadny zážitok ráno. Vtedy už nebudú vlogy len o tom, že vstávame ráno, ale budú už o tom ako máme ráno zhon, ako musím budiť Amku, aké bude mať nervy, ako bude reagovať Olik nato že musí niekam chodiť a veľa iného. No zároveň sa teším, pretože Vám poviem pravdu že Olik a Amka sú viac akčnejší než tamti traja dokopy. Keď som bola fotiť tento outfit, tak som ho fotila dna dva krát a dva dni. Prvý deň mi do pozadia prišli hasiči, tak som teda chcela fotiť keď pôjdem domov, od chalanov. Ale veľmi rýchlo sa zotmelo a tak moje fotky boli príliš tmavé. Na druhý deň som teda fotila cez deň, ale moje deti nespolupracovali. 

Keď som chodila fotiť s Lukaškom, Miškom a Samkom tak Lukaško a Miško sa hrali s loptou, prípade si kreslili s kriedami a Samko si kľudne sedel v kočíku. Ale Amka v kočíku sedieť nebude, maľovať si nebude pokiaľ nevidí že Olik si maľuje, takže chce hneď tú kriedu ktorú má on. Olik má zase nervy a chce skákať, sedieť či hádzať kamene, kde len čakám že niečo rozbije alebo rozbije seba. Preto sa aj trochu teším že bude v škôlke, že budeme len my dve a že ona sa možno ukľudní. Ak nie, tak budem musieť prísť na systém ako ju uspávať vonku a medzi jej spánkom fotiť. A nie teraz sa nesťažujem, len upozorňujem nato že niekedy je realita iná a že nie všetko dávam do vlogou. Je to hlavne preto, aby som nikoho neodradila mať deti. Takže dúfam že sa Vám tento elegantný outfit páči, pretože mne veľmi. Konečne som si pripadala ako dáma. 

TEŠÍTE SA NA ŠKOLU? AKO SA VÁM DARÍ UKOČÍROVAŤ DETI?


OOTD: SHOES: CCC

BAG: SHEIN

TOP: GATE








You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe