BLUE SATIN DRESS

septembra 26, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 

Keďže som Vám na jar ukázala ako tieto šaty kombinovať na jar, ale nikdy som Vám ich neukázala v plnej kráse. Ako teda vyzerajú bez svetra. Tieto šaty nie su M, ktoré nosím ale L, preto sú väčšie a mne osobne sa to páči viac než, nejaké obtiahnuté saténové šaty. Je pravda že satén, keď je obtiahnutý tak vyzerá skvelo, sexy a žensky, ale pokiaľ máte bruško tak Vám to bruško zbytočne zvýrarni. Preto pozor pri akej postavy si práve tento materiál zvolíte. Čo sa mi na nich ešte páči je tá výrazná farba. Milujem takéto výrazné farby a v posledných mesiacoch je to veľmi vidno na postoch. Nejak som opustuila zónu čiernej, bielej a nude a vrhla sa po hlave do farieb. Veď sami uvidíte čo všetko pre Vás chystám a aké outfity ešte vytiahnem z rukáva. 

MÁTE NIEČO ZO SATÉNU? PREPADLI STE TRENDU TAKÝCHTO ŠIAT? 

OOTD: DRESS: SECONDHAND
SHOES: JESSYS 
BAG: CCC









You Might Also Like

3 comments

  1. Krásné! Královskou modrou mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já teda zůstávám u svých nude barev. V nich se cítím nejvíc :) Ale barvička je to krásná a k vlasům ti skvěle jde!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti sluší a je to nádherná barva :).

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe