COLORFUL AUTUMN

septembra 30, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 

V období jesene sa mi vždy stane že padnem na vlnu nude farieb, čiernej, bielej a tam to končí. Ja osobne milujem upršané počasie, pretože všetci určite viete že to je proste také to Londýnske počasie. No a práve preto toto počasie milujem. Lenže proste moje outfity nejak spadnú a som úplne nevýrazný typ. Niekedy sa sama čudujem že neupadám do depresií, keďže som milovník farieb. Túto jeseň je však všetko inak. Keďže milujem trendy, tak som začala zisťovať aké farby sú v trendoch. Ich kombináciu mám celkom zmáknutú, takže už len doplniť šatník farbami a jeseň môže začať naplno aj v mojom šatníku. A preto keď som opäť dostala z Bonprixu možnosť si niečo vybrať, tak som rozhodne pozrela na farby. No a keďže milujem eleganciu a elegantné nohavice, tak tieto ružové ma dostali. Ono popravde som ich mala v košíku už od jari, kedy som ich videla u Mii. Čo Vám budem hovoriť. Sú proste dokonalé a mne sa veľmi páči ich pastelová farba. Veľmi krásne sa dajú skombinovať s inými výraznými farbami. Takže milá jeseň vitaj a vy sa môžete tešiť na moje bláznivé farebné kombinácie, pretože túto jeseň to bude niečo TOP. 

MÁTE RADI ELEGANTNÉ NOHAVICE? NOSÍTE KLASICKÉ ALEBO FAREBNÉ?


OOTD: SWEATER: GATE
TROUSERS: BONPRIX
SHOES: GATE
BAG: ERIKA










You Might Also Like

5 comments

  1. Tý jo, neznám moc lidí, co by měli rádi deštivé počasí :D jako vždy ti to moc sekne! Kdo umí, umí :) barevné kalhoty nenosím

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barevně se moc neoblékám, ale tobě to moc sluší. Vypadá to krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já miluji takové kalhoty, ale v barevných se necítím dobře :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oranžová k podzimu prostě patří, celý outfit jsi moc hezky sladila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si asi osobně na sobě tolik barev neumím představit, ale tobě tento outfit sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe