SUKŇA AJ V JESENI

septembra 08, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 

Leto nám už končí a ja mám v hlave ešte toľko outfitov, ktoré by som Vám chcela ukázať, že pochybujem že to všetko stihnem. Nič menej, toto je jeden z nich. Túto sukňu som si úplne zamilovala, pretože je výrazná a metalická, no pritom tak hebká. Určite toto nebude posledný outfit, ktorý som v nej nafotila. Tá farba je úplne elektrizujúca a veľmi ľahko sa kombinuje. Viem naisto že túto sukňu môžete nosiť aj v lete ale aj v jeseni, či na jar. Stačia len teplé punčochy, nejaký sveter alebo nejaký top. Proste tieto sukne sú originálne, nadčasové a zároveň veľmi ľahko kombinovateľné na rôzne štýly. Sukne proste milujem a čím zaujímavejšia tým krajšia pre mňa. 

MÁTE AJ VY NEJAKÉ ZAUJÍMAVÉ SUKNE? NOSÍE SUKNE AJ V CHLADNEJŠOM POČASÍ?








You Might Also Like

4 comments

  1. Jar, leto, jesen, zima, sukne nosim stale. A šaty detto. Nevidim problem. Vždy sa daju vhodne skombinovat do každého ročného obdobia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You look brilliant in blue, nice outfit! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tahle modrá je naprosto dokonalá! Miluji tyhle výrazné odstíny a moc se ti povedly i fotky - to pozadí jsi zvolila skvěle a sukně ti moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opravdu krásná ta sukně - tuhle modrou barvu miluji :) Terka z https://flavoursofamellia.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe