AKO NOSIŤ PÁPEROVÉ VESTY

novembra 30, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 

Dnes Vám prinášam opäť nový článok zo sféry módy. Pred nedávnom som Vám písala o vestách a písala som Vám aj že nie som milovníčkou páperových vest. Všetko sa však zmenilo, keď som videla túto krásnu zelenu vestu v Takku. Ja farby proste milujem a tá zelena má úplne dostala. Priznám sa však že už od septembra mi táto bunda ležala v skrini, pretože som čakala aj na ideálne nohavice. A tie prišli z Bonprixu v rámci spolupráce. Pre mňa sú ideálne, pretože sú z hrubého materiálu, takže ma aj zahreju a navyše sú veľmi trendy. Vy to hoci nevidíte ale na spodku maju gumu, ktorá ich drží pekne na nohe, nič sa nevyťahuje a dokonca ste ich mohli zaznamenať ako veľký trend medzi influencerkami. Môžete ich teda nosiť aj s lodičkami ako je trendy alebo v čižmách. Preto ak hľadáte nejaké trendy legíny tak sa pozrite na Bonprix a určite tam nájdete mnoho trendy kúskov, ako aj tieto legíny. 

Inak toto je môj rýchlo odev, keď idem do mesta na vybavovačky a nechce sa mi veľmi vymýšľať čo na seba. Je to taká rýchla záchrana a klasika. Rolák, vesta, legíny, čižmy, čiapka a mini kabelka. Veľmi rýchly outfit, ktorý nie je nudný vďaka farebnej čiapke a veste. 


AKÝ OUTFIT JE VÁŠ RÝCHLO OUTFIT? MÁTE UŽ TIETO TRENDY LEGÍNY?

OOTD: HAT, VEST: TAKKO

TURTLENECK: SECOND HAND

TROUSERS, BOOTS, BAG: BONPRIX










You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe