DRESSES FROM THE 90S

júna 02, 2023

 



Ahojte Glam rodinka. 


Nikdy som si nemyslela že budem vyhľadávať šaty, ktoré sa budú podobať šatám, ktoré nosili moje sestry a ono to nebol ani plán nájsť takéto šaty. Len skrátka keď som ich videla v sekáči ako tam vysia, chytila ich látku a videla vzor, tak som ich proste zobrala, pretože ma mega zaujali. Povedala som si že si dám výzvu, keď som už proste ta maniačka. Výzva spočívala v tom že tieto vintage šaty doplním o kúsky, ktoré ich premenia na šaty tejto doby a budú vyzerať trendy. Takže výzva prijatá a toto je jej finiš. Šaty som doplnila o čierny opasok, čižmy, klobúk a kabelku. Klobúk nikdy nevíjde z módy, opasok pekne ukáže pás a moje väčšie bruško, čiže sa perfektne hodia aj pre tehotné, no a s momentálne teplým a občas zimným obdobím sa čižmy hodia na jeseň ale aj leto. Predsa len v iných krajinách sa čížmy nosia celo ročne a sú proste štýlové. 

Čo hovoríte na moju výzvu? Páči sa Vám moja kombinácia?


OOTD: DRESS: SECOND HAND
HAT: GATE
BAG: BONPRIX
BOOTS: OBUJTO







You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe