WHAT TO REMOVE FROM YOUR WARDROBE DURING PREGNANCY?

júna 24, 2023




Ahojte Glam rodinka.

Po spísaní posledného článku som si triedila šatník, pretože sa priznám že som tam mala ešte svetre, bundy atď a keď som potrebovala nejaké šaty, či sukne tak som to vyťahovala s postele postupne, až do tej doby než som mala kopu vecí na vešiaku a posteli ale zimušné šaty pekne uložené v skrini. No a pri tom upratovaní ma teda napadla myšlienka či nájdem nejakú stylistku, ktorá sa venuje práve tehotenskému šatníku. Predsa len veľa žien nakúpi zbytočne veľa vecí lebo nevie vlastne čo jej treba, čo využije a čo zase je zbytočné, pretože to už možno vo svojom šatníku má. A tak som Vám minule písala zopár trikov ako môžete nosiť aj naďalej svoje oblečenie, aj počas tehotenstva a dnes Vám teda chcem prezradiť čo si určite môžete odložiť na časy po tehotenstve, ak to teda ešte chcete potom nosiť. 

1. MINI SUKNE:

 Ak je teplo a ste na začiatku tehotenstva, že to na Vás teda ani nevidno, tak si ich nechajte. A teraz myslím mini sukne na gumičky, s teplákoviny alebo materiálu, ktorý sa rozťahuje. No postupom času ich budete musieť presunúť do krabice, či poličky medzi veci ktoré budete nosiť neskôr po pôrode. Nie je to preto, žeby sa mne nepáčili mini sukne, ja osobne ich mám rada, hlavne tie áčkové. Ale s rastúcim bruškom si budete ťahať sukne vyšie a vyšie podľa vášho pása. Čiže zhruba ich budete ťahať do pol brucha prípadne až pod prsia. Nahradiť ich teda môžete midi sukňou alebo dlhou obtiahnutou sukňou. Mini sukne, ktoré sú do Áčka už určite za nejaký ten čas neoblečiete, jedine žeby ste ich používali ako koleso na plávanie :) 

2. OBTIAHNUTÉ ŠATY S INÉHO MATERIÁLU, AKO TOHO KTORÝ SA ROZŤAHUJE:

Ak ste hľadali inšpirácie na pintereste tak ste videli tehuľky ako majú na sebe zamat. Vyzerá to skvelo ale verte či nie tie dámy majú na sebe šaty o niekoľko čísel väčšie a vršky majú len prešité alebo stiahnuté po bokoch. Presne to som urobila ja s laclačmi, keď my slečna tvrdila že sú M a boli S, tak som si ich rozpárala po bokoch a sestra mi vložila po stranách gumu. Nikto nič nespoznal. A presne toto môžete urobiť aj vy s vašími šatmi, ale podľa mňa je to zbytočná investícia do šiat, ktoré potom aj tak nosiť nebudete. Na fotky sú takéto šaty parádne ale inak v živote ich veľmi nevynosíte, nakoľko sa Vám bude aj vyťahovať. Preto ak chcete obtiahnuté šaty tak veľkým hitom sú teraz napr aj šaty z teplákoviny alebo zamatu. Pekne sa Vám prispôsobia a ukážu krásne bruško.

3. PLAVKY S NÍZSKYM PÁSOM: 

Ak nie ste Rihanna tak si myslím že tento druh plaviek nie je veľmi vhodný. Všetci vieme že Rihanna je počas tehotenstva trošku extravagantná. No myslím si že ako obyčajný človek by sme mohli mať trochu cudnosti. Preto radšej siahnite po plavkách s vysokým pásom a tie s nízskym si odložte na spoločné dovolenky už s bábätkom. 

4. JEANSY S PEVNEJ DŽÍNSOVINY:

Hoc Vám pekne ukážu zadok, boky, či nohy, v tehotenstve sa veľmi do nich nepcháte. Počas tehotenstva sa nemusíte zväčšovať len do bruška ale aj stehien, lýtok, zadku či chodidiel. Veľa žien sa nalieva vodou a preto tieto jeansy nie sú vôbec vhodné. Určite si spomeniete na jednu fotku keď bola Kim Kardashian tehotná a mala na sebe takého obtiahnuté jeansy a paparazzi zachytili ako ma opuchnuté chodidla. Tehotenstvo je krásna ale musíte myslieť aj na svoje zdravie a takéto obtiahnté jeansy Vám môžu počas tehotenstva uškodiť. Nie sú len nevhodné, pretože by ste sa do nich nezmestili ale keď sa už do nich dostanete tak rozhodnete to malé v sebe pripučíte a spomalíte aj prietok krvi. 

5. VYSOKÉ OPÄTKY: 

Vysokými opätkami myslím mega vysoké opätky. Také tie 5cm opätky raz za čas Vám neuškodia ale také 20 cm to už sila. Počas tehotenstva Vás môžu trápiť krče v nohách, nalievanie vody alebo krčové žily. Preto si ich odložte na obdobie prechádzok, keď bude bábätko ešte malé a bude pekne ležať v kočíku, pretože potom budete musieť zase obuť buď nižšie opätky alebo rovno tenisky, či baleríny. 



A to je asi tak všetko čo som ja vyradila zo šatníka a odložila to do postele k zimušným veciam. Snáď som Vám trochu pomohla a nevyhodíte zbytočne peniaze na veci, ktoré sú krásne na fotky no nepraktické pre život. 

ČO VŠETKO STE VYTRIEDILI ZO SVOJHO ŠATNÍKA POČAS TEHOTENSTVA?

OOTD: BARETTE: BAZOS
JACKET, TROUSERS: SECOND HAND
TOP ( DRESS) : BONPRIX
SHOES: ROUZIT
BAG: SHEIN









You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe