HOW TO BUILD A MATERNITY WARDROBE?

júna 12, 2023




 Keď sa Vám ukážu dve čiarky na tom zázračnom teste tak si ani prakticky neuvedomujete, že už o pár mesiacov Vám začne rásť bruško. Až vtedy pri prvom náznaku nárastu si väčšina žien začne uvedomovať že sa zrazu nezmestí do nohavíc, shortiek či sukien. V návale paniky si začnú kupovať tehotenské nohavice, legíny či iné tehotenské veci. Pritom stačí tak málo a nemusíte sa vôbec stresovať. Ja ako 5 násobná mama a momentálne tehuľa svoj šatník a nejaké tehotenské nohavice, legíny či shortky neriešim.

 Ono to nie je tým žeby som si za tie roky urobila zásobu tehotenských vecí, lebo jediné čo tehotenské alebo skôr netehotenské nájdete sú lacláče. Netehotenské preto, lebo keď som čakala Amku tak bola móda proste týchto nohavíc a keďže ja som mala už väčšie bruško tak som si kúpila klasické lacláče, sestra mi ich rozpárala po bokoch a prišila tam gumu. Nič iné čo sa týka tehotenských vecí nemám. Za tie roky som proste pochopila, že čím sme staršie tým je lepšie pre nás oblečenie na gumu. To znamená že elegantné nohavice mám na gumu, hoc vyzerajú že sú na pevno. Sukne sú na gumu a šaty tiež. Legíny veľmi nenosím ale ak mám nejaké tak jediné na gumu a nosím ich len na doma, či pod oversize košeľu, ktorú milujem nosiť s vestou či korzetom. No a jeansy? Viete objavila som malý trik aj na shortky. 

Proste ich nezapínajte. Pokiaľ sa teda do nich nenatrepete tak jasné že si musíte kúpiť o číslo väčšie. Ale pokiaľ áno tak Vám prezradím jeden trik. Aj na tejto fotke je dokonca môj trik a vôbec to nevidno. Skrátka a jednoducho nezapnite sa, pod šhortky si dajte tielko, ktoré prekrije dieru a to že nemáte nohavice zapnuté. A košeľu si nezastrčte do úplna, iba s predu, ak máte zapinanie vzadu. Ak máte zapínanie v predu tak si na jeansy dajte látkový pás, ktorý sa momentálne vo veľkom predáva aby ste práve nemuseli kupovať tehotenské veci, cez to si dajte len predĺžené tričko, košeľu či voľnejší top. Ja som tieto shortky objavila v Bonprixe ešte než som zistila že som tehotná. A môžete vidieť že nie je vôbec poznať žeby som ich nemala zapnuté. Takže nemusíte hneď panikáriť pri narastajúcom brušku, že nebudete mať čo na seba. Stačí len doplniť pár kúskov a začať používať tento trik. 


OOTD: SHIRT, SHORTS: BONPRIX

SHOES, BAG: GATE











You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe