ODHAĽTE TAJOMSTVO KRÁSY: MAX FACTOR PRODUKTY, KTORÉ VAŠU PLEŤ ROZŽIARIA A RIASY ZVODNE ZVÝRAZNIA!

septembra 21, 2024

 


Ahojte Glam rodinka. 


Nedávno ma oslovilo MaxFactor, či by som nemala záujem o PR balíček s ich produktami. A kto ma dlhšie sleduje tak vie že toto som nemohla odmietnuť. MaxFactor a ich balíček je niečo ako splnení sen, pretože kto len tak dostane PR balík. Jasne je veľa influenceriek, ktoré ich dostanú ale ja teda nie a preto som nesmierne vďačná za túto možnosť. Ale ideme teda na recenziu.


Takže firma ma oslovila piatok a balík mi prišiel hneď utorok. V balíku bolo 5 vecí na ktoré sa teraz vrhneme.



1. Miracle Pure: Toto sérum je navrhnuté pre rozjasnenie pleti, obohatené o vitamín C a niacínamid. Toto sérum kombinuje starostlivosť o pleť s výhodami líčenia, čím sa stáva skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú efektívny produkt na dosiahnutie žiarivejšej a vyrovnanejšej pokožky.

Balenie a dizajn

Sérum prichádza v elegantnej priehľadnej fľaštičke s kvapkadlom, ktoré umožňuje presné a hygienické dávkovanie produktu. Viditeľné zlaté čiastočky vo vnútri pridávajú luxusný vzhľad a celkový estetický dojem. Toto balenie nielenže pôsobí luxusne, ale tiež chráni účinné zložky pred znehodnotením.

Textúra a aplikácia

Sérum má ľahkú, nemastnú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebáva do pokožky. Vďaka jemnému zloženiu je vhodné pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. Po aplikácii nezanecháva lepkavý pocit, čo je ideálne pre tých, ktorí plánujú následne aplikovať make-up alebo ďalšie produkty starostlivosti o pleť.


Účinné látky a benefity

  • Vitamín C: Pôsobí ako silný antioxidant, ktorý pomáha bojovať proti voľným radikálom, zlepšuje jas pleti a zjednocuje tón pleti. Je tiež známy svojou schopnosťou redukovať výskyt tmavých škvŕn a zlepšovať textúru pokožky.
  • Niacínamid: Pomáha redukovať výskyt jemných liniek a vrások, zlepšuje elasticitu pokožky a podporuje prirodzenú bariéru pokožky, čím ju chráni pred environmentálnymi škodlivinami. Taktiež je známy svojimi upokojujúcimi vlastnosťami, ktoré pomáhajú zmierniť začervenanie a podráždenie.

Výsledky


Už po prvom použití som si všimla že moja pleť je žiarivejšia, mám menej fľačikov po pleti. Po určitom čase používania som si všimla aj to že pleť je vypnutejšia. Ako som extrémne spokojná. Vážne ak máte problémy s pleťou a hľadáte nejaký Vit C na pleť tak rozhodne toto sérum. Navyše ten objem je neskutočný. 




2.  Max Factor Masterpiece 2-in-1 Lash Wow: je maskara, ktorá sľubuje výrazný objem a predĺženie rias. Vďaka svojmu inovatívnemu aplikátoru a zloženiu sa zameriava na vytvorenie dramatického vzhľadu rias, čo ocenia hlavne milovníci výrazného líčenia. Tu je podrobná recenzia na tento produkt:

Balenie a kefka 

Masterpiece 2-in-1 Lash Wow prichádza v elegantnom, štíhlom obale, ktorý pôsobí luxusne a pohodlne sa drží v ruke. Čo je však skutočne unikátne, je kefka – jej dvojitý dizajn umožňuje presné nanesenie maskary na každú jednotlivú riasu. Jedna strana kefky je navrhnutá tak, aby poskytovala objem, zatiaľ čo druhá sa sústredí na predĺženie a definíciu rias.




Aplikácia a efekt

Vďaka dvom funkciám kefky je možné dosiahnuť naozaj intenzívne výsledky. Strana na objem pokryje riasy bohatou vrstvou maskary bez ich zlepenia, pričom strana na predĺženie ich krásne natiahne a oddelí. Výsledkom sú riasy, ktoré pôsobia hustejšie, dlhšie a dramatickejšie. Aplikácia je relatívne jednoduchá a kefka zachytí aj menšie riasy, čo zaručuje rovnomerné nanesenie.

Zloženie a výdrž

Zloženie maskary je obohatené o látky, ktoré posilňujú riasy a predchádzajú ich lámavosti. Maskara je tiež dlhotrvajúca, vydrží počas celého dňa bez rozmazania alebo opadávania, aj keď sa nepovažuje za úplne vodoodolnú. Pre mnohých používateľov je tento aspekt kľúčový, pretože maskara poskytuje dlhotrvajúci efekt bez potreby opätovnej aplikácie počas dňa.



Výsledky

Maskara je naozaj skvelá, čo sa týka teda farby. Ja osobne som dostala klasický čiernu a potom moon black. Moon black je skutočne extrémne čierna. Hneď pri prvom nanesení, sú moje riasy krásne čierne a pekne dlhé, no po otočení vrchnáčiku, sú riasy extrémne husté. Ja osobne nie som obľúbenkyňa umelých kartáčikov lebo vždy si pichnem do oka, ale tuna je ta kefka mäkká.  Riasy navyše krásne prečeše, čiže sú krásne rozdelené a krásne dlhé. 




3. MAX FACTOR facefinity multi perfector:

Max Factor Facefinity Multi Perfector je multifunkčný korektor navrhnutý tak, aby poskytoval pokrytie, korekciu a ochranu pokožky v jednom kroku. Tento produkt sľubuje dlhodobú výdrž, vysoké krytie a ľahké zloženie, ktoré je vhodné pre rôzne typy pleti. Tu je podrobná recenzia na tento korektor:

Balenie a dizajn

Facefinity Multi Perfector prichádza v elegantnom a praktickom balení s aplikátorom, ktorý uľahčuje presné nanesenie korektora na konkrétne miesta. Balenie je kompaktné a vhodné na cestovanie, čo je vždy výhodou pri produktoch určených na korekciu nedokonalostí počas dňa.

Textúra a aplikácia

Korektor má ľahkú, krémovú textúru, ktorá sa ľahko rozotiera na pokožke. Napriek svojmu ľahkému zloženiu ponúka veľmi dobré krytie, ktoré sa dá vrstviť podľa potreby – od stredného po vysoké krytie. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a nezanecháva mastný film, čo znamená, že je vhodný aj pre mastnejší typ pleti.

Účinky a zloženie

Facefinity Multi Perfector je obohatený o SPF ochranu, čo je veľkým bonusom, najmä pri každodennom používaní. Korektor účinne zakrýva tmavé kruhy pod očami, začervenania, nedokonalosti, ale aj pigmentové škvrny. Nezanecháva pokožku suchú, naopak, má hydratačný efekt, ktorý zaisťuje prirodzený vzhľad.

Kombinácia jeho krycích schopností a ochrany pred UV žiarením ho robí ideálnym na denné nosenie, či už pod make-up alebo aj samostatne. Korektor sa nerozpíja a udržiava pleť sviežu po celý deň bez zhlukovania sa v jemných vráskach alebo póroch.

Výdrž a efekt

Jedným z hlavných pozitív je výdrž produktu. Aj po celodennom nosení si korektor zachováva svoj efekt, neoxiduje a nevyzerá „ťažko“ na pleti. Facefinity Multi Perfector poskytuje dlhodobú korekciu bez toho, aby bolo potrebné neustále ho opravovať, čo je výhodou najmä v náročnejších podmienkach, ako sú teplé a vlhké prostredie.

Cena a dostupnosť

Max Factor Facefinity Multi Perfector je produkt strednej cenovej kategórie, čo z neho robí dostupnú voľbu pre tých, ktorí hľadajú kvalitný korektor so širokým spektrom benefitov. Je dostupný v drogériách aj online obchodoch, čo uľahčuje jeho zakúpenie.

Záver

Max Factor Facefinity Multi Perfector je výbornou voľbou pre tých, ktorí hľadajú viacúčelový korektor s dlhodobou výdržou a SPF ochranou. Jeho ľahká, no zároveň dobre kryjúca textúra a schopnosť zakryť rôzne nedokonalosti z neho robia veľmi univerzálny produkt. Tento korektor je vhodný na každodenné používanie a oceníte ho, ak hľadáte produkt, ktorý nielen zakryje nedokonalosti, ale zároveň ochráni pleť pred UV žiarením a zanechá ju prirodzene sviežu. Navyše nie je veľmi hutný a pekne sa rozpracuje aj s hubkou ale aj štetcom. Svetlejšie korektor dokonca krásne rozžiaril moju pleť a korektor s ružovkastým podtonom mi krásne prekryl moje kruhy pod očami.





Moje celkové hodnotenie je také, že aj keď som nebola milovníčkou tejto značky tak môj názor sa úplne zmenil. Áno patrí medzi vyššiu radu ale naozaj stojí zato. 


MÁTE SKÚSENOSTI SO ZNAČKOU MAX FACTOR? MÁTE UŽ NIEČO Z TEJTO RADY? 




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe