NOHAVICE VOLAJÚCE PO ORIENTE !!!

apríla 29, 2019

 

Pred niekoľkými rokmi som tieto, ( no nie konkrétne tieto pretože tieto som našla len nedávno v sekáči, ale doma mam asi 4 omnoho viac balónové nohavice zo širokou gumou cez brucho od sestry z anglicka) ala aladin nohavice nosila pravidelne. 

Je pravda že to bolo hlavne preto lebo mi netlačili na brucho, lebo som čakala Samka, ale nosila som ich aj pretože v anglicku boli veľkým hitom a ja som taka mala priekopníčka čo sa tíka anglického štýlu a módy. Proste čo je trendy tam sa snažím priviesť trošku tuna aby mi nebolo až tak smutno za Londýnom, ich módou, nevšímavosťou a neriešenia toho čo si ostatný myslia o Vás ale aj za mojou sestričkou a synovcom. Viem ze materiálne veci Vám ľudí nenahradí ale aspoň takto si vždy spomeniem ako nám bolo super keď sme boli spolu.
Ale dnes budeme rozoberať tieto nohavice. Keď som teda minulý mesiac šla do sekáču, tak by nikto nepovedal ze niečo takéto ma zaujme. Spočiatku ma zaujali vzorom ale keď som chytila vešiak a vytiahla ich tak som sa ako keby teleportovala do filmu SEX V MESTE 2.  

Pamätáte si tu scénu kedy Carrie ide v takých širokánskych nohaviciach, tope, vestičke, topánkach na opätku, extravagantnom náhrdelníku a veľkým drdolom?  

Tak presne takto som si predstavila že si ich dopasujem ja. Aj keď jej nohavice boli o čosi širšie od tých mojich ale zase nechcela som hľadať ešte niečo širšie lebo širšie mám doma a toto je taká stredná cesta, ktorá ľudí zaujme natoľko že si povedia ,,čo to ma na sebe? Je to super alebo to sa už nenosí. Kde ich vyhrabala alebo odkiaľ ich má, chcem také isté. Toto malo byť dávno v koši alebo má super vkus". Takže tieto nie až tak balónové nohavice boli mojou alternatívou ako zaujať a pritom aj pohoršiť. A ako som ich chytila do rúk hneď som v mysli videla outfit, premietala si čo mam v šatníku a čo všetko mi treba ešte dokúpiť. Ono je to možno trochu divné a nie práve trendy ale v tej scéne sa mi to proste páčilo natoľko že som ich bez mihnutia oka vzala ku pokladni, aby mi ich nikto nevyfúkol z rovnakou vidinou.
Zatiaľ ich však vidím v mnohých outfitoch o ktorých by som chcela natočiť aj video, len také kratučké a len na IGTV takže sledujte ma aj na instagrame a uvidíte moju predstavu outfitoch v týchto nohaviciach.
A prečo bol názov tohto článku Nohavice volajúce po oriente? No práve kvôli Carrie a tomu že ich mala v oriente. Aj tieto si volajú po orientálnom outfite ale to až v lete a keď budem mať všetko z mojích predstav v šatníku. 

PÁČIA SA VÁM TAKÉTO ŠIROKÉ NOHAVICE? NOSILI BY STE ICH? ALEBO JE TO NIEČO EXTRAVAGANTNE ČO BY STE SI NA SEBA NEDALI? 


OOTD:  SAKO, BODY, NOHAVICE, KABELKA: SECOND HAND

TOPÁNKY: ČÍŇAN

OKULIARE: GATE

NÁUŠNICE: ALIEXPRESS










You Might Also Like

12 comments

  1. Odpovede
    1. Ďakujem. Práveže mne sa strašne zapáčili s týmto. Ale aké by si dala k tomu ty? Veľmi ma to zaujíma

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný outfit aj ti pristane:) Túto modrú naozaj môžem :) Tie topánky sú trošku moc, dala by som lodičky s uzavretou špicou, možno by som sa nebála aj po krémovej siahnuť :) Ale inak veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, kvitujem parádny nadpis! Hneď ma zaujal a klikla som na článok! :)
    Takáto modrá ti nesmierne svedčí! ♥ Krásny outfit! ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😊 No a modrá je moja najobľúbenejšia farba 😉

      Odstrániť
  4. Já bych se v tomto outfitu necítila dobře, není to můj styl, ale tobě neuvěřitelně sluší. Každý nosí to, co se mu líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. A v čom sa cítiš dobre? Čo rada nosíš? Možno mi dáš inšpiráciu na outfit 😊

      Odstrániť
  5. mne osobne nepáčia :) nie je to môj štýl, ale ty si kočka a veľmi sa ti nohavice hodia :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký outfit a pěkně nafocené fotky. Podobné kalhoty mám, ale černobílé a musím říct, že jsou úžasné. Cítím se v nich pohodlně a volně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe