VYTÚŽENÝ FASHION WEEK

apríla 01, 2019



Momentálne sa svetom šíri módna osveta v podobe fashion weekoch a nebudem to tajiť a vlastne kto ma pozná vie že mojím snom je jedného takéhoto fashion weeku sa zúčastniť. Vždy som si však predstavovala že na takomto fashion weeku sedím v prvej rade pri nejakých tých celebritách alebo návrhároch alebo že dokonca moje kolekcie z mojich zošitov sa objavia na takomto weeku. No sen o tom že moje návrhy, náčrtky a sny sa objavia na weeku ostávajú zatiaľ len v šufliku ale zato pevne verím že usilovnou prácou na blogu a móde sa jedného dňa na takúto udalosť dostanem.Veď keď to dokázali iné prečo nie ja. Možno je to trúfalé tvrdiť že ja mamička 4 špuntov, z východu sa dostanem niekedy na fashion week ale nič nie je nemožné. Veď dlhé roky som verila že sa zúčastním na módnej prehliadke a čo sa nestalo? No minulého roku som na jednej takejto bola. Preto si začínam vizualizovať svoje sny a pevne veriť že jedného dňa budem aj ja na takejto udalosti, že ma budu paparazzi fotiť od hlavy po päty skúmať čo mám na seba, kto mi to navrhol, ušil a podobne. No a moja extravagantná časť by asi najradšej bola ak som mala návrh od Vandy Jandy. Určite ju poznáte a ak nie tak si rýchlo o nej niečo zistite. Jej kúsky vyjadrujú presne to malé čertisko vo mne.
Ale späť k fashion weeku. Keď už tu máme takúto udalosť, ktorá vládne svetom módy tak som sa aj ja zahrala na takú žienku, blogerku, youtuberku ktorá ide na fashion week, fotia ju paparazzi (aj keď môj paparazzi bol vlastne Erika a jej malinká rozkošná dcérka, ktorá robila neskutočný backstage a ja som sa vďaka nej konečne aj na fotkách usmievala ) a skrátka ukazuje všetkým čo je štýl a elegancia v žensko mužskom podaní. Verte či nie ale takto by som išla na ten fashion week, aby mi bolo pohodlne a pritom aby som vyzerala skvelo. Aj keď nepohrdla by som ani nejakými extravagantnými šatmi alebo sukňou, lenže na nohy rozhodne by som obula tenisky alebo baleríny či nejaké mokasíny. To som celá ja, že sa rozhodnem pre niečo elegantné a zatrepem to niečim obyčajným.

Ešte čo sa tíka toho fashion weeku, strašne ho milujem a milujem pozerať diela návrhárov, aj keď uznajme a priznajme si že niektoré kúsky sú naozaj len na to mólo a nikde inde ale zato by som zhrešila ak by mi niekto takýto kúsok dal a ja som si ho mohla vystaviť doma ako svätý obrázok. Áno tento week je pre mňa niečo posvätné, niečo vďaka čomu viem čo si nakúpiť na ďalšiu sezónu a vlastne je to také desatoro ktorým sa riadim danú sezónu. Žena v mojom tele proste túži a je taká polovičná trendy holička. Snáď ma chápete, ak nie tak vysvetlím. Jedna polovička môjho ja je vyložene na trendy, druhá na extravaganciu a ešte je tu ta tretia ktorá je minimalistická. Aj keď mám 4 deti a mala by som mať asi 4 osobnosti v sebe ale zatiaľ sa objavili iba 3. Takže ta trendoholička sleduje trendy, prehliadky, časopisy a potom ich nakupuje a Vám ukazuje buď ako OOTD alebo vo videách. Preto aj táto trendoholička verí že jedného dňa si nájdu pozvánku na Fashion week v schránke či na emaily a ak sa tak stane tak verte že v ten deň bude môj 5 najkrajší deň v živote.

Ako to máte vy? Chceli by ste sa zúčastniť na fashion weeku alebo ste sa už zúčastnili? V ktorom meste by ste chceli vidieť fashion week?




                                                                                                                                                                                     











 

 OOTD: SAKO,TRIČKO, NOHAVICE: SECOND HAND
KABELKA: GATE
HODINY: BONPRIX
BOTASKY: DEICHMANN
 RÚŽ: POWERLIPS FLUID

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe