HOMOSEXUÁLI A BISEXUÁLI SÚ NIČITELIA RODINY

apríla 22, 2019



Na túto tému som narazila nedávno keď sme sa s mamou bavili o politike, no skôr o názoroch našej prezidentky. Dosť ma zarazilo ako to berie moja mama a keď som sa o tom bavila s inými ľudmi tak mali podobný názor ako ona.
Viem že v tomto existujú dve tábory, jeden tvrdí že títo ľudia si nezaslúžia lásku a rodinu no druhý tábor pravý opak. A ja som za ten druhý tábor. Sama mám 4 synov a ak by niektorý z nich bol homosexuál tak čo teraz, mám ho vyhodiť z domu, dať na liečenie lebo podľa niekoho je to choroba? Nie. Ja som za ten názor že aj takýto ľudia si zaslúžia rodiny a ak bude niektorý môj syn homosexuál budem rada ak už bude mať možnosť si vziať svoju životnú lásku alebo dokonca mať s ňou deti. Veď aj oni sú ľudia a áno som katolíčka ale zase to beriem z tej strany že Boh im určil že oni budú výnimočný. Oni budú tí ktorí budú odlišní, sebavedomí, ukážu nám čo znamená skutočná láska, že môžeme milovať aj rovnaké pohlavie a čo je to rodičovstvo. Jasne že nie každý pár zase musí mať deti, sú aj príklady kedy lesbičky alebo homsexuáli ublížili deťom ale to dokážu aj ľudia ktorý sú úplne normálny.
Musím sa priznať že možno to beriem sama takto nie len kvôli svojím synom ale aj kvôli tomu že som iná. Som iná v tom že mám deti, mám priateľa ale nemôžem povedať že sú mi ľahostajné aj ženy. Nie neskúšala som to so žiadnou ale rada sa obzriem za peknou ženou, veď kto nie ale zase nedokázala by som podviesť svojho priateľa. Ale späť k téme.
V mnohých prípadoch bolo zase preukázané že práve tieto pári vychovali tie najlepšie a najslušnejšie bytosti. A homosexuál je predsa muž a lesbička je predsa žena. Pohlavie sa nezmenilo. Pozrime sa na dobu minulú keď sa títo ľudia báli priznať si čo sú. Muži si brali ženy len aby zakryli to čím sú, spali s nimi raz za mesiac, mali deti no neboli šťastní. Zbytočne vzniklo len sklamanie a nenávisť a časom aj rozvodí. Skrývali svoje pravé ja, svoju tvár a svoje podstatu. Presne tak, skrývali svoje skutočné vnútro, ktoré dokázalo milovať, mať rado, objímať a dať aj modré z neba len aby videli úsmev svojej skutočnej lásky.
A popravde ako vieme aká bude budúca generácia. Čo keď budeme natoľko sklamaní z tohto sveta z opačného pohlavia, naše deti to uvidia a skrátka prestanú tomu druhému pohlaviu dôverovať? Veď nikto nevie čo bude zajtra tak ako môžeme vedieť čo tu bude o pár rokov. Ja som preto toho názoru že všetci si zaslúžime lásku a rodinu, nech sme aký sme.
Veď priznajte sa koľko z Vás sleduje videá dvoch tátou? Ja áno a zbožňujem ich. V mnohých prípadoch majú neskutočne dospelé a zamýšľajúc sa názormi s ktorými súhlasím.
 Nikto z nás nie je dokonalý a preto neodcudzujme keď nevieme aké budú naše deti a ak už sú tak ich proste rešpektujme a milujme.
Oni nie su tí ktorí ničia rodiny ale sme to aj my. Každý z nás môže zničiť rodinu niekomu druhému. Chlapi predsa nepodvádzajú s mužmi a ženy zase so ženami ( no ono aj spia aj nie, ak si nepriznajú svoju orientáciu). Ale rodiny krachnú aj preto pretože sa podvádzame, nevieme si byť oporou, nechápeme sa, ubližujeme si, nechápeme sa a neveríme si. Rodiny zanikajú pre iné veci a nie pre sexuálne orientácie. Niekedy je lepšie ak lezbický pár dostane dieťa pretože v obyčajnej rodine mu môže byť ubližované. Nevieme povahu ľudí ale každý ma niekedy dobrý deň a niekedy zlý. Nejdem tu obhajovať zlé dni, nikto nemá právo ubližiť nikomu ani dieťaťu ale každý sme nejaký.
Toto nie je choroba. Málo kto vie že homosexualita tu bola už v antickej dobe ale my sme natoľko zaostali že tvrdíme že to prišlo až teraz. Nieje to spôsobené ani globálnym otepľovaním ani ničím. Proste bolo tak určené a dané a my sa musíme s tým zmieriť a brať to tak.
Preto ja budem len nesmierne rada ak moji chlapci budú zdraví a rešpektovaní ľuďmi takí aký sú.

Aký máte názor vy na túto tému? Ste zato aby homosexuáli a bisexuáli mali rodiny a mohli sa brať?












You Might Also Like

2 comments

  1. Za tento môj názor, ktorý zdieľam s tebou som veľakrát odsudzovaná nie len v rodine. Mám veľa kamarátov, ktorí sú "inej" orientácie ako som ja, ale sú to tí najlepší ľudia, keby že chceli dieťa jedného dňa určite by som ich podporila aj moje deti by som nezavrhla. Ale keď počujem názor môjho okolia na týchto ľudí, akí sú zlí, iní, chorí a ľutujú ich vrie vo mne žlč...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak aj vo mne. Čím sú iní títo ľudia? Ničím. Sú ženy, sú muži, milujú, dokážu objať, bozkať atď? Áno. Sú rovnakí ako my. Tak prečo by mali byť odcudzovaní za niečo čo je prirodzené. Lásku si každý vyberá sám.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe