MÓDNE OBLEČENIE JE PRE ŽENU...

apríla 15, 2019



..niečo výnimočné, niečo vďaka čomu sa môže vyjadriť, ukázať a oslobodiť svoje alter ego. Každá z nás však módne oblečenie berie práve zo svojho uhla pohľadu. Niekto považuje za moderné momentálne trendy, čiže hadie a leopardie vzory, červenú, bordovú, žltú farbu, priesvitne materiály a pre niekoho sú to zase nadýchané sukne, pinup vlasy, retro šaty, kockované topy a tak. Skrátka každá z nás si definuje módne oblečenie podľa seba, svojho štýlu a možno niekedy aj podľa toho akú máme náladu či deň. Nie každý deň je predsa nedeľa a nie každý deň sa cítime práve na hadie vzory. Ja som si nevedela donedávna predstaviť žeby som nosila vôbec hadie vzory, kárované sako, nohavice z vysokým pásom alebo že mi bude srdce pišťať po mokasínach.
Náš pohľad na módne oblečenie sa mení podľa nálady ale u mňa sa to nejak zmenilo aj vekom. Veď kedysi som považovala za moderné čierne tričko, potrhané čierne nohavice, obojok na krku, veľké kožené čižmy na nohách, čierne vlasy ako dikobraz a čierne tiene okolo očí. Aby som Vám to priblížila tak s kamarátkou sme milovali skupinu Tokio Hotel a ja som robila všetko preto aby som sa podobala na Billa Kaulitza, lenže po nastúpení na strednú školu som sa zase cítila bezmocná, plná smútku a bolo zase trendy Emo style. Je to niečo podobné, ale viete si predstaviť že človek ktorého denno denne vidíte v čiernom príde zrazu z blond vlasmi na ktorých sú tigrie otlačky z ružovou farbou, ružovými šatmi, topánkami, kabelkou a skrátka vyzeráte ako barinka? No tak to sa presne stalo mne, pretože po ére Ema prišla éra Barbie girl podľa Dominiky Myslivcovej a potom zrazu prišiel na scénu scene style.
Preto pre mňa módne oblečenie je vždy niečo iné, niečo čo ma práve v tej dobe vystihuje, ako sa cítim, aký mám deň a ako chcem aby som pôsobila na ľudí. No zhruba od ukončenia strednej školy je pre mňa módne všetko čo je práve trendy. Je to zrejme tak pretože som chcela byť módna návrhárka alebo je to preto pretože som vždy chcela aby sa ľudia na mňa pozerali ako na ikonu, hviezdu módy, stylistku alebo skrátka módnu blogerku, ktorá skrátka vie čo sa práve nosí.
Zbožňujem keď mi pípne na mobile že niektorý z módnych velikánov pridal nové video, či ukazuje naživo svoju prehliadku. Potom už len sedím a hltám očami každý kúsok oblečenia, doplnkov, strihu, materiálu či samotného modelu. Takže ak Vám niekto povie že nie ste módne oblečení, opýtajte sa ho čo je to podľa neho módne oblečenie. Či sú to momentálne trendy, ktoré sa tak či tak vracajú a opakujú po niekoľkých rokoch alebo je to nejaký konkrétny štýl, ktorý daný jedinec nosí či uznáva.

ČO SI PREDSTAVUJETE VY POD SLOVÍČKAMI ,,MÓDNE OBLEČENIE"? SÚ TO AKTUÁLNE TRENDY ALEBO VÁŠ OSOBITÝ ŠTÝL? 

OOTD: KOŽENKA A KABELKA: požičané od Eriky
ŠATY: SECOND HAND
ČIŽMY: GATE
KLOBÚK: H&M












You Might Also Like

10 comments

  1. Tohle je nesmrtelná kombinace :-) ale popravdě mi trošičku chybí třeba rudá rtěnka, která by outfit pozvedla o něco výše :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som nechcela červený rúž lebo som chcela skôr dievčenský look a nie ženský. preto som zvolila jemnú ružovú :)

      Odstrániť
  2. Krásný outfit! Každý si pod slovním spojením “módní oblečení” představí něco jiného a to je na tom to nejhezčí! Každý se cítí lépe v něčem jiném, za mě jsou to džínové kalhoty, nějaké sáčko a halenka:)
    terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno. Krásna predstava moderného oblečenia 😊

      Odstrániť
  3. pre mňa je módne oblečenie niečo medzi trendom a tým v čom sa cítim dobre :)
    https://mojperfektnysvet.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno aj to je definicia módneho oblečenia 😊Každý má inú definíciu 😊

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe