INSTAGRAM VS REALITA

apríla 09, 2019



Nedávno sa v instastroríčkach riešilo čo si a kto si myslí o instagrame. O ľuďoch, ktorý tam vystupujú, o ich životoch a fotkách. Či skutočne tie dokonalé fotky zodpovedajú ich životom alebo je to všetko len fraška a pretvárka aby nás dostali a vďaka tým číslam zarábali peniaze. Mnoho ľudí no aj blogerov či youtuberov sa zrazu obrátili na tú stranu že to čo prezentujú na tejto sociálnej sieti je ich život, že skutočne majú ráno zdravé raňajky, chodia do fitka, ich šatníky a outfity sú nebom pre módne maniačky, že mamičky skutočne obliekajú svoje deti doma do outfitoch ktoré vidíme v detských časopisoch, robia im zdravé príkrmy, nesú špinavé a podobne. Ale mne to všetko príde ako jedno veľké klamstvo. Jasne aj ja sa tam prezentujem že som úžasne upravená, moje deti sú čistučké, že všetko sa leskne ale realita je iná. 
Moju realitu som Vám ukázala alebo ukazujem vo vlogoch. Mnoho krát mám dni kedy makeup nenosím, kedy moje deti nepočúvajú, hádajú sa, bijú sa, sú špinavé, mám bordel a keď varím tak nevarím zdravo. Je to proste moja realita za ktorú ma nemáte radi ale aspoň sa nehrám na dokonalú paničku z instagramu. Veď mnoho krát boli natočené videá ako vznikajú tie dokonalé instagramové fotky, že matky 4 hodiny upratujú, 2 hodiny svoje deti navliekajú do outfitikoch, na seba nacapú kilo makeupu aby zakryli únavu, akné, kruhy pod očami, špinavé šaty od jedla deti vymenia za šaty ktoré si vezmú na koktejl, večierok, či len na fotenie. Je to proste tak že mnoho ľudí sa prezentuje takým štýlom, ktorému mnohí veria, stotožnia sa s ním a potom to chcú aj oni a tí ktorý prezentujú skutočnú realitu sú nenávidení, opovrhovaní, neúspešný, nezaujímavý pre ostatných. A prečo? Pretože im neťahajú zlaté motúziky pod nosom. Instagram a realita sú dve odlišné veci a mali by sme vedieť odlíšiť ich od seba. Nepoddávať sa tomu instagramu a tej dokonalosti až tak. Áno je krásne ak sa narodí bábo a maminka píše aké je krásne, je šťastná a tak ale nikde nenapíše čo si počas toho pôrodu prežila.
Najviac ma trápi aj to že mnoho influrencerov si ani neuvedomuje svoju silu. Sledujú ich deti, teenegeri, maminky zo starosťami, chlapci ktorí sú šikanovaný, dievčatá ktoré trpia anorexiou a čo ich idol dá na instagram? No fotku ako ide na plastiku, nejaký zákrok, že aj keď máte veľa deti je všetko ružovučké a krásne, že je v poriadku sa rezať, nejesť, atď. Niekedy je naozaj potrebné odložiť mobil, vypnúť instagram, youtube, facebook, zložiť dole okuliare a zadívať sa na svet taký aký je. Veď dokonca ani farby na instagrame nie sú skutočné. More, oceány, rieky nie sú tyrkysové, naše instagranové hviezdičky  nie sú hnedé ako černošky, tráva nie je vyblednutá do army farby a dokonca ani obloha nie je vždy modrá. Ale to je proste krása života. Nie všetko je rovnaké a realita nie je dokonalá ale je tu, žijeme ju a snažíme sa ju zvládnuť najlepšie ako vieme. Preto pre mňa instagram je len nejaká sieť, kde si vieme krásne upraviť fotky, napísať pár milých slov, byť slniečkový, byť opálení aj keď sme biely ako steny a zaujať ľudí. No želám si aby ste ľudí ktorý Vám ukazujú naozajstný život neodcudzovali, nesmiali sa im, neponižovali ich a uznali že je tu niekto kto skutočne žije a chce sa s tým podeliť práve s Vami. 

AKO VNÍMATE INSTAGRAM VY? VERÍTE SKUTOČNE ĽUDOM A ICH FOTKÁM? ODCUZUJETE ĽUDÍ KTORÝ UKAZUJÚ REALITU?

OOTD: TOP, NOHAVICE : SECOND HAND
KABELKA: GATE
ČIAPKA: LONDÝN

















You Might Also Like

1 comments

  1. Krásne fotky! :) Čiapka je nádherná a veľmi ti pasuje :) Aj rúž má skvelý odtieň :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe