DIY: CHANEL FLOWER BOX || HOME DECOR

januára 28, 2018




Vo videu o novinkách som Vám spomínala že chcem premeniť náš byt na niečo luxusné a prvá vec ktorá prišla na rad je moje pozadie na natáčanie. Možno ste si všimli že moje pozadie zatiaľ nie je nič moc ale postupne sa to zmení. A k tejto zmene som si ako prvé vybrala kvety.

 Viem že niektorý to nepochopia alebo si proste poviete že jasné ide jar tak dávajme všade kvety. Ale mne sa už proste dosť dlho páčili tieto boxy s kvetmi, lenže cena týchto boxov sa pohybuje od 20€ do 40€ a to pre mňa teda nie je lacná záležitosť. Preto som sa rozhodla že si tento nádherný box vyrobím.

 A ak aj vy chcete mať takýto krásny box za málo peňazí tak si pozrite video, dajte like a odber a napíšte komentár či sa Vám tento box páčil.

 Majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe