HOME DECOR || MODERNÁ KUCHYŇA

januára 30, 2018



Ahojte ľudkovia. Vonku nám neskutočne prší, v televízore nič nejde a mňa napadlo pri pohľade na našu kuchyňu že by chcelo zmenu. Lenže sme v podnájme takže to ani veľmi nepripadá v úvahe. Nebudem predsa investovať peniaze do niečieho bytu, no pár zmien by som spravila.
Naša kuchyňa je z roku kedy sa postavila bytovka. Takže predpokladám tak od roku 1992. Kuchynské skrinky majú otrasnú zelenkastú farbu, sú z akejsi drevo triesky, niektoré dvierka dokonca vypadajú z pántov, luster je zelený no ako keby na gumičku, plyn je úplne starý ( koláč máte za 10 minút upečený a keď si to nesledujete tak ho máte spálený), takže proste stará kuchyňa. Ale sme tu 2 roky čoskoro 3 a preto by to chcelo zmenu. Nie veľké zmeny ale moja vysnívaná kuchyňa vyzerá inak.
Ak už mám variť ( čo pri deťoch musím) tak chcem sa cítiť v kuchyni dobre a zatiaľ sa tam dobre necítim. Moja predstava kuchyne je trochu iná. Mala by byť luxusná, elegantná a krásna.
Nie som tip ženy, ktorá miluje varenie ale zase milujem experimentovanie s jedlom. Možno to nechápete ale je to proste tak že ak mám variť tak navarím, ale rada by som skúsila aj niečo nové. Zbožňujem sledovať tie krátke video recepty na instagrame a skúšať podľa nich. A aby som teda mohla variť a mať s toho pôžitok tak sa mi musí páčiť kuchyňa, prostredie a veci k tomu potrebné.
Preto moja vízia o kuchyni je taká že v nej budú krásne biele steny, nábytok bude tak isto do biela ( takže asi zrejme náš kuchynský stôl a stoličky premaľujem na bielo), doplnky budú čierne a zlaté. To znamená že taniere, misky, príbory, zapekacie misy, koreničky chcem čierne, varechy, naberačky, odmerky a proste to všetko chcem zlaté.
Dole Vám dám moje predstavy, ako to má vyzerať. Ale čo som týmto chcela povedať je že mnoho vecí som si po ekonomickej stránke rozhodla vyrobiť, prerobiť sama. Takže v najbližšej budúcnosti sa tešte na fotky a videá mojich prerábok. Niektoré veci som však našla aj v HM no jedno čo ma zaráža sú ceny takže sa popozerám po lacnejších veciach alebo skrátka DIY.


Dúfam že sa Vám článok páči a napíšte mi dole do komentára ako si predstavujete svoju vytúženú, vysnívanú kuchyňu.
majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe