LOREAL PARADISE EXTATIC – MOJE PRVÉ DOJMY #1

januára 29, 2018


Vitajte pri mojej prvej časti ,,Mojich prvých dojmov“. V týchto videách uvidíte ako si prvý krát skúšam nejaký produkt priamo na kameru, aké sú moje dojmi, čo hovorím na obal, konzistenciu a hlavne či daný produkt spĺňa to čo sľubuje.

 Pre prvú časť som si vybrala túto ospevovanú špirálu od Loreal s názvom Paradise Extatic, ktorú ste mohli vidieť u mnohých youtuberiek a blogeriek. Samozrejme že niektoré ju dostali zadarmo vrámci spolupráce no ja som si ju zakúpila sama.

 Jej cena sa pohybuje od 9€ do 16€ čo je podľa mňa veľa pretože objemovo má len 6,5ml. Ak ste teda žena, ktorá špirálu používa každý deň tak sa Vám to neoplatí, pretože Vám vydrží možno mesiac dva a možno menej ak začne schnúť.

 Obal sa mi strašne páči, pretože milujem lesklé veci a v prepojení z matnými to vyzerá úžasne. Takže tak ako krabička aj obal sú nádherné, v medenej farbe kde pritom na krabičke máte popísané čo všetko by mala špirálka spĺňať, aké dojmy mali ženy a koľko ich testovalo.

 Ale aby ste nemuseli všetko čítať tak si radšej pozrite video a nezabudnite mi hodiť like a odber.

 majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe