RECENZIA: 88 NEUTRAL EYESHADOW PALETTE BH COSMETICS

januára 23, 2018




Ubehol už nejaký čas a ja som si paletku od BH Cosmetics mala možnosť vyskúšať ešte intenzívnejšie, takže táto recenzia bude zhruba po 2-3 mesiacov testovania.
Celú túto paletku mám zo stránky pinkpanda.sk a stála ma 25,99€. Vybrala som si farby v neutrálnych farbách aby sa hodili na denné, všedné a nude líčenie.


Paletka sa nachádzala v krásnom čiernom obale, na ktorom sú nakreslené tiene v obale. Nájdete tam od čiernej, po takú ľadovú modrú, medenú, ružovú, hnedú až po svetlo hnedé a žltkasté odtiene.
Jedno čo mi však vadí je že tých tieňov je strašne málo. Tým nemyslím že je ich málo ako v kusoch ale v objeme. Sú to proste malinké tiene, ktoré Vám dlho nevydržia.

Čo sa týka pigmentácie tak to celkom ujde. Musíte však trošku viac a viac krát zaboriť do tieňov aby ste dosiahli farbu akú máte na vrchu. Problém je však aj v tom že ak zaboríte štetec príliš silno tak vám ostane ryha. Tie svetlé tiene však veľmi nevidno.  Neprášia sa však vôbec, asi to je spôsobené tou mäkkosťou ktorú majú.
Takže celkové hodnotenie 7/10.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe