CHCELA SOM DIEVČATKO !!

marca 19, 2019



Už od mala som chcela dievčatko a chlapčeka. Určite to poznáte. Tie idylické detské sny, kde si predstavujete svoju budúcnosť. Moja predstava bola že budem mať malú no šťastnú rodinku, s ockom, mamkou, dcérou a synom. Samozrejme že chlapček by bol prvý, preto aby ochraňoval svoju malú sestričku. Možno to je fakt idea ale vždy som to tak vnímala že keď je chalan starší má ochraňovať mladšiu sestru. Boli by si oporou, žehlili by za seba prúsery, niekedy by riešili problémy toho druhého poza náš chrbát aby sme nemali proste starosti a dávali jeden na druhého pozor aby sa naopak do tých problémov nedostali.


A prečo vlastne chlapec a dievča?
No preto pretože chlapec, ako muž, ako to silnejšie pohlavie, bude malú chrániť, bude jej oporou, keď jej niekto ublíži či keď sa jej bude  vysmievať tak mu to zráta, na diskotekách jej bude robiť bodyguard, pochopí že je to nežné pohlavie, ktoré túži byť milované, pohlavie, ktoré potrebuje občas rameno na vyplakávanie, objatia keď je mu smutno, bláznovstvo aby nedepkovalo a veľa zábavy aby sa vyburácali tie pubertálne hormóny. 


No a dievča, preto aby bolo oporou chlapcovi, keď dostane nakladačku, ale aj preto aby ho chápala a radila ako na dievčatá, čo potrebujú, čo chcú, ako vnímame svet ( aj keď občas to nechápeme ani my samé ), chodila s ním do fitka namiesto baru ( jasne, v tomto som bola asi až veľmi zasnená, ale čo, človek nikdy nevie ). 


Je to len zopár dôvodov prečo som chcela obe pohlavia, no pointa je v tom že som chcela dievčatko. To malé, rozkošné stvorenie, ktoré by nosilo sukničky, šatky, robila by som jej copiky, kupovala barbinky, do noci šila pre nich oblečenie a časom aj pre ňu, celý byt by sme mali od trblietok, kvetou, ružovej farby, nosila by moje obrie topánky, ničila mi makeup lebo by chcela byť ako maminka,bola by to malá princeznička a ockova najväčšia láska pod slnkom, jeho malé dievčatko. Keď vidím na instagrame tie rozkošné dievčatká tak mám chuť sa pokúsiť ešte aspoň o tu poslednú šancu na to malé ružové stvorenie, ale potom pozriem na svoje deti a viem že všetko je tak ako má byť.


Aj keď nemám dievčatko, tak mám 4 dokonalých chlapčekov, ktorých milujem a dala by som za nich aj život. A občas sú tu aj dni kedy si hovorím, že načo mne dievčatko keď napr Lukáško si nalepí moje riasy ( nie skutočne, proste si ich len priloží bez lepidla. Hovorím to preto aby ste ma teraz nezabili, že čo som to za matku), Miško si občas skúsi moje topánky na opätku a Samko ma maľuje, no a Olik ten ešte nemá záujem o nič okrem jeho hrkáločiek a hračiek. Sú to moje zlatíčka a som rada že sú tu, aj keď sú to chlapci. Ako som už veľa krát počula, budeš mať 4 nevesty. Ale čo ja viem aká bude doba, či budú nevesty alebo ,,nevesty". Tak sa radšej teším na vnúčatká aj keď je to ešte v ďalekej budúcnosti. 


A ako to máte vy? Snívali ste o takejto rodinke? A akú rodinku máte teraz? Menili by ste niečo na vašom doterajšom živote? 

Ak ak Vás bavia aj videá tak si nezabudnite pozrieť moje posledné
VIDEO

 



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe