PREČO SOM SA VRÁTILA

marca 04, 2019

Už som si myslela že sa k blogovaniu ani nevrátim, že sa budem venovať len youtube a môjmu biznisu. Ale nejak mi to nedalo a ťahalo ma to doslovne aj k tomu ale je tu aj pár iných dôvodov.

  

Za prvé: blog mal vo februári 2 roky a berie ma doslovne zlosť keď viem koľko veci mi uniklo, kam som to už mohla dotiahnuť a čo všetko som mohla vďaka nemu dokázať a ešte koľko posolstva som mohla do sveta odovzdať. Aspoň takto vravia niektorí youtuberi a blogeri, že prostredníctvom svojej práce odovzdávajú posolstvo do sveta, aj keď niektoré tie youtuberky by sa mali zamyslieť nad ich posolstvom.  


Za druhé: veľa som investovala do techniky, mnoho krát som bojovala z vlastnou rodinou len aby chápali posolstvo môjho blogu, života a cieľov. Verte že niektorí to nechápu do teraz a odrádzajú ma od toho, pretože žijú v inej dobe. Aspoň mne sa tak zdá. No veď uznajte sami že v dnešnej dobe je úplne normálne že každý ma buď blog, youtube, instagram, facebook, zrkadlovky, mobily, atď. Proste žijeme v dobe kde je to už tak povediac normálne. Zdieľame zo svetom všetko, niekedy aj to čo by sme nemali, ale to je proste dnešná doba.



No a za tretie: Erika. Presne tak. Môj tretí a posledný dôvod prečo som to proste nemohla nechať tak je blogerka, youtuberka s nášho mesta, ktorá je mojou inšpiráciou, a keď vidím ako jej to ide, čo dokazuje, tak to chcem proste aj ja. Nedávno sme sa bavili že obe chceme byť slávne, jasne, kto by nechcel, ale každá ma na to iný dôvod. Viem že naša sláva nebude z dňa na deň ale viem že bude.





Preto tento môj 2 ročný poklad už nechcem zanedbať, už ho nechcem ležať len tak a nevenovať sa mu. Je to proste moje 5 dieťa, ktoré potrebuje lásku, starostlivosť a hlavne pravidelne. Preto Vám týmto oznamujem že som späť a budem tu pravidelne. Možno niekomu budem liezť na nervy, a možno sa tu nájde zopár jedincov, ktorých zaujmem a pomôžu mi k tej mojej a Erikinej sláve. Vitajte preto na blogu s názvom Discovering Glam, kde nájdete moje outfity, kozmetiku, krásu, makeup, život jednej matky, ktorá je momentálne sama na 4 chlapcov. Dúfam, alebo teda ani nie že dúfam ale verím že sa Vám môj blog bude páčiť. A ak ma ešte nesledujete na youtube, tak to rýchlo napravte.



Majte sa zatiaľ krásne a užívajte si krásny pondelok







You Might Also Like

4 comments

  1. Krásny outfit a gratulujem k návratu, veľmi sa na tvoje nové články teším :) Snáď sa to s tou slávou podarí...:D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no budú zatiaľ len jeden za týždeň a nejaké to video ale časom to bude viac :)

      Odstrániť
  2. Ja som svoje blogy dlhý čas zanedbávala kvôli práci. Mala som zamestnanie, ktoré si vyžadovalo veľkú obetu, aj keď som nepracovala, v hlave mi bežalo milión pracovných záležitosti, ktoré trebalo riešiť a keď som konečne mohla vypnúť hlavu, chcela som si užiť to absolútne ničnerobenie. A tak som naozaj nerobila nič. Ani blog. Konečne mám ale trocha viacej času, takže pevne verím a dúfam, že sa mi podarí znova naštartovať moju blogovú kariéru a že svojimi článkami obohatím blogosféru :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to držím prsty :) ja sa snažím tiež všetko skĺbiť tak aby my vyšiel čas aj na blog :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe