AKO BOJUJEM SO STÁRNUTÍM PLETI?

apríla 25, 2022



 Ahojte Glam rodinka.

Dnes tu mám opäť skincare okienko, pretože som sa cez all2test prihlasila na testovanie ich produktov. Konkrétne som si vybrala toto sérum na pleť od L´oreal Paris Age Perfect Cell Renew Midnight Serum. Je to sérum, ktoré pomáha zo začiatočními znakmi stárnutia. Ale poďme pekne po poriadku od krabičky až po účinky. 



Toto sérum má krásnu krabičku v čiernej farbe, kde sú písmenka v zlatej farbe. Všetko je krásne zladené a mne osobne sa veľmi páčia detaily. Samotné sérum je v čiernej fľaštičke, s pumpičkou kde je vrchnáčik zlatý. Opäť taký detail, krásny na fotky ale mne sa veľmi páči lebo to pôsobí moderne a luxusne. Fľaštička je navyše sklenená a má tvar obdlžníka, kde su zárezy. Pripomína mi to takúto sklenenú fľašku na alkohol alebo whisky, ako majú boháči vo filmoch. 

Vôňa tohto séra je nádherná. Je trošku výraznejšia ale mne pripomína také tie staré farby na vlasy ale nie až tak intezívne, ako boli farby. Snáď ma chápete. Samotné sérum je žltkastej farby a je veľmi jemné a príjemné. Niektoré séra mi vadia na pleti, pretože sú buď hutnejšie alebo veľmi vodové. Proste niektoré cítim veľmi na pleti a pri niektorých mám zase pocit že ma niekto olial vodou. Pri tomto to je pravý opak. Je veľmi jemný, necítim ho veľmi a mám príjemný pocit na pleti. 



Ja toto sérum používam už 5 deň a to tak že si ako prvé dám sérum od Vichy pod oči, nato toto sérum a na neho denný krém. A všimla som si že moje vrásky na čele sú jemnejšie, vrásky okolo úst sú tiež jemnejšie, že sa môžem viac usmievať bez toho aby mi nabehli tri čiarky okolo úst. Už sú tu len dve jemné vrásky, pretože pri mojích deťoch sa nedá proste smiať. Dúfam že keď ho celé vypotrebujem tak moje vrásky na čele už budú fuč. Ale update Vám dám na instagrame alebo vo vlogu. 



Tak toto je celá moja recenzia a na koniec nesmie chýbať zhodnotenie. Za mňa určite odporúčam všetkými desiatimi. Je skvelé aj v tom že má jemnú vôňu a na pleti ho necítite. 

MÁTE NIEČO O L´OREAL? POZNÁTE TOTO SÉRUM?  




You Might Also Like

1 comments

  1. Ahoj, tak toto sérum je pro mne novinkou, vím že je hodně populární ta vínovo-fialová řada, která snad obsahuje retinol a kolagen. Já přes rok používám The Ordinary a jsem velmi spokojená. Ale kdybych produkt od Lorealu dostala, určitě by mne to potěšilo. Krásné dny přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe