AKO NA HUSTÉ VLASY POMOCOU ANNA BRAJENDERS?

apríla 28, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.


Vraví sa že vlasy sú koruna krásy, ale my ženy po pôrode, matky a niektoré budúce matky si musím prejsť určitými zmenami. Niektoré z nás majú to šťastie že im vlasy zhustnú ale niektorým zase vlasy vypadajú. Nemyslím kompletne, len proste počas kojenia alebo tehotenstva sa stane že telo všetky vitamíny dá bábätku a potom bojuje s tým aby si ich doplnilo. Poviem Vám moje osobné skúsenosti.

 Počas tehotenstiev z chlapcami som mala mega husté vlasy, dokonca aj ochlpenie sa mi viac zvýraznilo, na bruchu som mala čierne chĺpky, obočie mi rástlo ako po hnojení a ruky som mala dokonca tak chlpaté že som uvažovala nad depiláciou. Vtedy som si vôbec neuvedomovala že mám vlastne šťastie. No prišlo tehotenstvo s maličkou a tam nastal pravý opak. Vlasy mi začali vo veľkou vypadávať, obočie mi rástlo mega pomaly, na rukách som nemala skoro žiadne chĺpky a vôbec tomu nepridal ani pôrod, po ktorom bola malá zlá, nervózna a trhala mi vlasy od nervov. 

Keď mi prišla ponúka na spoluprácu od Najlekaren.eu tak som ani neváhala a začala som hľadať niečo na tie moje vlasy. Všimla som si novú značku Anna Brandejs, ktorá ponúka vitamíny na vlasy, pleť, detox a podobne. Takže som hneď siahla po ich tabletkách na vlasy, ktoré sú vegánske, bez lepku, bez cukru, bez laktózy a bez aspartmanu. Nie žeby som ja bola vegánka a vedela som vydržať bez cukru ale zaujali ma svojím zložením a tým že sú proste bez laktózy a že sú vegánske. 



Len čo dorazili tak ma ohromil ich obal, pretože krabička je tiež papierová, takže je rozložiteľná v prírode (samozrejme že ju do prírody nehodím) ale skrátka je recyklovateľná. Je krásna biela z čiernym písmom, takže pôsobí minimalistickým dojmom. A to isté platí o samotnej fľaštičke, ktorá je čierna a má biely papierik z čiernym písmom. Proste minimalistické, krásne na fotenie, ekologické, super pre prírodu a využiteľná aj po užití liekov. 

Čo sa týka teda vitamínov, tak sú malinké, hnedej farby, hrozne zapáchajú a sú tvrdé. Spočiatku mi to vadilo, že ich nemôžem proste rozžuť ako tie pred tým ale časom som si zvykla a navyše som si spomenula že sú bez cukru, takže veľké plus. Hoc nemám rada tobolky, ktoré treba hĺtať, pretože sa mi pri mojej šikovnosti stáva že sa mi častokrát vitamíny zasekávajú v hrdle. Ale pri dostatočnom zapití vody, tobolka skĺzla cez hrdlo raz dva. 




No a čo sa týka účinkov? Spočiatku som si zmenu nevšimla, ale keď som si umyla vlasy a česala ich tak som si všimla že na hrebeni je menej vlasov než pred tým. Takže prvé plus. Časom som si zase pri česaní a robení copíkov, účesov a natáčaní všimla že mi rastú nové vlasy. Proste poznáte ten pocit, keď si hrabnete do vlasov a pri korienkoch cítite tie malinké baby vlásky, alebo keď vidíte že tam kde ste mali kúty Vám začnú strčať baby vlásky, tak toto sa presne dialo mne. Navyše 2 týždne po farbení som mala 2 cm odrasty, kde som dostávala otázky že kedy sa konečne zafarbím, lebo mám veľké odrasty. Samozrejme že som to nechcela aby som si vlasy nezničila, ale pri takom rýchle raste som musela po mesiaci skutočne farbiť aj 10 cm odrasty. Ta rýchlosť bola šialená ale vlasy boli aj pevnejšie a lesklejšie. 



Na nechty to však žiaden účinok nemalo. Nechty sa mi lámu do teraz ako pred tým. Takže v tomto je to minús. Ale čo je jeden minús, oproti toľkým plusom. 

Môj názor a recenzia je teda taká, že si ich určite ešte objednám, pretože ten rast je mega super a ja veľmi túžim po dlhých a hustých vlasoch. 

POZNÁTE ZNAČKU ANNA BRANDEJS? MALI STE UŽ NEJAKÉ VITAMÍNY NA VLASY? 



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe