ČO MA LÁKA NA VEĽKEJ BRITÁNII A PREČO BY SOM CHCELA ŽIŤ V LONDÝNE?

apríla 27, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.

Dnes sa s Vami chcem podeliť o pár mojích myšlienok. Na každom streame sa ma pýtate aká je moja vysnívaná destinácia, že ak by som mala možnosť sa odsťahovať tak kam by som išla, kde by som chcela bývať, ktoré mesto je mojím vysnívaním domov a preto Vám tu zodpoviem na tieto otázky. 

Ak ma sledujete teda dlhšie tak viete že ospevujem Londýn, pretože toto je pre mňa mesto mojích snov. Keď som bola na základnej ale aj strednej tak som toto krásne mesto mohla navštíviť, pretože v anglicku mám sestru už cez 20 rokov. Hneď ako sme prišli tam som sa tam začala cítiť ako doma. Dokonca viac som si pripadala doma tam ako tu. Niečo ma tam ťahalo a ťahá do teraz. Hoc moja angličtina nie je perfektná ale keď na mňa ľudia hovoria týmto jazykom tak im proste rozumiem, aspoň podvedomo. Hoc neviem odpovedať v tomto jazyku ale keď na mňa hovoria tak je to pre mňa ako balzam na duši. Preto mojím relaxom je sledovanie Britských youtuberiek, hoc málo kedy rozumiem o čom hovoria ale proste moje srdce, telo, duša nejak cítia že toto je moja rodná reč. Proste reč, ktorú som kedysi ovládala, hovorila ňou a bola s ňou nejako spätá. 

Na Británii ma neláka však len jazyk ale aj kultúra a ľudia. Mojím najkrajším zážitkom bolo ako sme sa prechádzali po uliciach anglicka. Keď sme išli hoc len do parku, tak som zo zatajením dychom sledovala štrukúru domov, budov, cesty, autobusy, zastávky a záhrady. Proste všetko čo videli moje oči bolo pre mňa veľkým pôžitkom. Kráse domy, ktoré si niekto povie že sa jeden na druhý podobá, boli pre mňa výnimočné. Ani jeden pre mňa nebol rovnaký, na tomto bolo okno bielej farby tam zase hnedé, tu boli okná v tvare obdlžníka, tu zase mali tvar kocky s oblím vrchom, tu boli mozaikové tu zase obyčajné. To isté platí o dverách, stenách, príjazdových cestách a proste o všetkom. Každý dom bol výnimočný. Tak isto ako uličky. Raz ma sestra vzala na nákup touto uličkou, potom zase inou, a potom zase druhou a mne sa to hrozne páčilo. Ako každá ulička má inú architektúru. A čo výklady a obchody? Jeden bol z vonku v staršom prevedení, druhý v modernom, tretí zase v anglickom štýle, štvrtý zase v indickom, piaty v čínskom atď. Tá rozmanitosť obchodov, miest a kultúr je niečo neskutočné. 

A ľudia? Tí si Vás vôbec nevšímali. Mohli ste tam natáčať, fotiť a vlogov a ľudia proste na Vás nepozerali. Zatiaľ čo tu keď idete po ulici a vlogujete tak sa ľudia hneď otáčajú, hádžu pohľady a podobne. Ľudia sú tam proste na inej mentálnej úrovni ako tu. Ak sa niekomu na ulici páčia vaše vlasy tak proste k Vám pristúpi a pochváli Vám ich. Predávačka v obchode Vám popraje pekný deň, spýta sa Vás ako sa máte, čo máte nové a podobne. Máte pekný sveter, tak hneď sa Vás opýtajú odkiaľ ho máte. Proste tie rozdiely v kultúre sú neskutočné. 

A presne pre toto všetko ma tak Británia a hlavne Londýn ťahá, preto je to moje vysnívané mesto, preto sa tam cítim viac doma ako tu. Ak by som mohla tak hneď balím kufre a odlietam tam. 

BOLI STE UŽ NIEKEDY V LONDÝNE ALEBO BY STE SA TAM CHCELI POZRIEŤ? AKÝ MÁTE NÁZOR NA TOTO MESTO?

OOTD: ČIAPKA: ALIEXPRESS

ŠATY, KABELKA: BONPRIX

ČIŽMY: OBUJTO








You Might Also Like

1 comments

  1. Za mě tedy spíše Skotsko než Londýn, ovšem Británii mám moc ráda. Krajina je tam pestrá a lidé otevření, vstřícní a neřeší blbosti.

    Moc pěkný outfit! Krásná londýnská barevná kombinace i inspirace na nošení bekovky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe