SUMMER DRESSES IN PREGNANCY

augusta 16, 2023



Ahojte Glam rodinka. 

Po dlhšom čase sa hlásim aj tu na blogu. Ak ma sledujete na youtube a sledujete moje vlogy tak viete že zase som prechádzala ťažkým obdobím kde som musela povinne ležať. Teraz som však späť a mám povolené mini prechádzky a preto tu máte aj nový článok, pretože som nedávno dostala tieto krásne šary z Bonprixu na spoluprácu. Veľmi sa mi tieto šaty páčia, pretože sú veľmi ľahké, letné a pekne mi ukážu bruško. Samozrejme že aj po pôrode ich budem nosiť lebo sa mi veľmi páči ten dievčenský vibe na nich. Navyše tie volániky a veľké šnúrky v zadu pomocou, ktorých si viete vytvoriť mašľu. Keďže na mňa pôsobia dievčensky, tak som ich doplnila o veľký klobúk, espadrilky a slamenú tašku. Je to veľmi letný look a k tomu to pozadie na mňa pôsobia ako fotky z nejakej dovolenky, pritom je to len fotené u nás v meste. 

ČO HOVORÍTE NA TENTO LOOK? A ČO ŠATY? 

OOTD: HAT: ALIEXPRESS

DRESS, BAG: BONPRIX

SHOES: CCC








You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe