I LIKE PINK

augusta 26, 2023


Ahojte Glam rodinka.

Leto máme v plnom prúde a ako sa zdá tak už aj na konci, teda podľa niektorých dní keď prší a je zima. No keď prídu tie krásne slnečné dni, plné slniečka a tepla tak vyťahujem proste šaty, sukne a kraťasy. Nebolo tomu inak ani pri prechádzke s deťmi, keď som videla že všade po Facebooku a Instagrame kolujú krásne fotky našej výzdoby v meste. Hneď keď som videla to kvetinové srdiečko som vedela, že som sa musela nahodiť to týchto krásnych letných šiat, s výstrihmi po bokoch v krásnej cyklamenovej farbe. Tieto šaty sa mi veľmi páčili už na jar ale opäť som si povedala že si teda počkám na spoluprácu s Bonprixom a potom budú moje. Tak ako aj topánky, ktoré boli veľkým hitom na jar no mne osobne sa viac páčia teraz na leto a k silonkovym ponožkam budú krásne aj v jeseni. 
Takže môj wocher na spoluprácu bol jasný. Krásne šaty z ľanového materiálu, s voľnými a plandavymi rukávmi a k tomu topánky, ktoré sú mega vysoké no pohodlné práve aj v tehotenstve, čo som sa až čudovala. 
No a tá kombinácia farieb s tým pozadím je úplne perfektná. No nie? 

ČO HOVORÍTE NA MÔJ OUTFIT? A ČO TIE FARBY? 

OOTD: DRESS, SHOES: BONPRIX
BAG: CCC

You Might Also Like

3 comments

  1. Andrejko zdravím, šaty Ti jdou pěkně barevně ke kytičkám, celé to vypadá moc hezky. Přeju Ti hlavně hodně zdraví a držím pěsti ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezká výzdoba :) vybrala sis pěkné šaty! Dokonce se ti hodí i k vlasům :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky, čiší z nich pozitivní atmosféra a růžová ti moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe