SHRIMP DRESS

augusta 28, 2023




Ahojte Glam rodinka. 

Ako preživate tie horúčavy? Ja mega ťažko. A ešte s tým mega bruškom je to masaker. Preto som rada že som dostala tieto krásne šaty v rámci spolupráce z manzarou, pretože sú voľné, s príjemného materiálu a tá potlač je proste top. Veľmi sa mi páčia tie krevety na šatách, pretože to vyzerá tak dovolenkovo. Navyše tá kombinácia farieb sa mi veľmi páči, pretože takúto ešte nemám nikde nafotenú a ani som si ju nevedela predstaviť. Ale ružová a oranžová spolu pekne ladia. Takže ak aj vy hľadáte krásne voľné šaty tak bežte na manzaru a určite ich tam nájdete. 

AKO SA VÁM PÁČIA TIETO KREVETKOVÉ ŠATY? 


OOTD:  DRESS: MANZARA

BAG: BONPRIX

SHOES: CCC









You Might Also Like

3 comments

  1. Také mám ráda volné šaty, které v teplých dnech profouknou. Sluší ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak takový vzor jsem zatím nikdy neviděla, ale vypadá dokonale! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe