EYESPALETTE / JULI ROSSE

decembra 29, 2015



V zemi kde farba zdobí tvár ženy vznikla značka Juli Rosse. Jej predchodkyňu Ruby Rosse všetci iste poznáte. Značka, ktorá rástla s našimi rodičmi aj s nami. Zdobí naše oči, tvár aj pery. Mne oslovila v tete drogérii, či môže ozdobiť moje oči. Keď som povedala , prečo nie, hneď som mala 3 paletky hlboko v srdci. Ich krásny lesk a eleganciu preniesli na moje viečka, nezaprášili však moje šaty ani neopadali po líci. Ich prašnosť ako keby ani nebola. Zdalo sa mi to ako sen, že žiadne tiene pod očami ani na šatách nie su. Pri pohľade do zrkadla ich pigmentácia mi dych vyrazila. Potiahla som raz so štetcom a potom po viečku a farba ako v paletke. Farba ako keby vytetovaná priam na viečko bola. Preto vrelo odporúčam túto značku a v mojom srdci sa určite čoskoro objavia ďalšie farby.


Očarila aj Vás táto značka? Čo máte u seba doma?




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe