SHOES / GATE

decembra 23, 2015



,, Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.” Marilyn Monreo


Keď moje nohy zablúdili do Gate hneď som vedela že to bude niečo ako znamenie. Pocítila som túžbu spraviť niečo pre moje nožičky. Nesú ma už svetom 25 rokov a preto som chcela niečo výnimočné, čo ukáže že si ich vážim, že sú pre mňa dôležité, niečo vďaka čomu budem kráčať ešte niekoľko rokov a objavovať nový svet. Moja voľba bolá neistá, pretože ma pokúšali ešte mnohé rozkošné topánočky. No tieto si tak krásne, tichúčko ležali v regáli a čakali až im dá niekto domov. A tak jeden dva kroky a už sme boli pri pokladni a pár krokov a boli sme doma. A tak mi dnes robia radosť aj mojím nožičkám. 
Dúfam že aj Vy máte takéto radosti a Vaším nôžkam robia pohodlie.

Andrea x



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe