HAPPY NEW YEAR

decembra 31, 2015

Keďže sa už blíži 12 hodina tak Vám želám všetko dobre do nového roka, aby ste ho prežili s ľuďmi na ktorých Vám záleží, ktorých máte radi, s rodinou a priateľmi ktorý stoja vždy pri Vás. Bloggerom a Youtuberom želám mnoho odberateľov, sponzorov a nespočetne veľa návštevníkov. Tak isto Vám želám aby si ľudia naozaj čítali vaše články a pozreli Vaše videá.
Mnoho ľudí si dáva predsavzatia ale ja si ich nemienim dávať lebo viem že by som to nedodržala a preto sa s Vami chcem podeliť o moje želania:
1.  Aby Vás mojích drahých čítateľov a odoberateľov ( či už tu na blogu alebo youtube) bolo aspoň 3x viac.
2. Aby nás blogerov a youtuberov, konečne už aj tu na slovensku začali brať vážne a začali si nás vážiť.
3. Aby sme boli všetci zdraví a šťastní a milovaní tak ako si to zaslúžime.
4. Aby blogery a youtubery mali mnoho a mnoho sponzorov.
5. Aby vaše články a videa naozaj sledovali a čítali a nie že si len pozrú fotku, okomentujú pekná fotka a že máte návštíviť a sledovať ich blog či youtube.
6. Aby Vám ponúkali sponzoring nie len na základe čísel ale článkov.
7. Aby som si splnila sen a získala youtube button a konečne aj prvého sponzora. Tak to sú moje želania, dúfam že ste sa aj vy v niektorých našli. Ešte raz Vám želám Šťastný Nový Rok a mnoho a mnoho odberateľov
Andrea xx

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe